Log in of registreer jezelf. 18 mei 2022, 08:48:37

Auteur Topic: Wat is jouw Ascendant?  (gelezen 190389 keer)

SharkeY

• Gast
Wat is jouw Ascendant?
« Gepost op: 1 juli 2004, 15:29:59 »
Enfin, de verjaardagskalender moet maar de verjaardagskalender blijven vind ik :) Astrologie verdient gewoon (gezien de eerdere reacties) een vast plaatsje op dit forum  :)  :thumbup:

Enfin, laten we eerst allemaal eens gaan zien wat ons Ascendant is, dan houden we het spannend en wellicht leren we weer andere aspecten kennen van de leden alhier  :rofl:

Ik trap af. Mijn sterrenbeeld is Boogschutter, mijn Ascendant is Weegschaal..

Chinees: Zwijn (een echte!!  (w00t) )

Klik hier om te bepalen welk Ascendant jij hebt :)
« Laatst bewerkt op: 1 juli 2004, 16:39:48 door SharkeY »

Offline Angel

• Senior
    • Bekijk profiel
    • http://www.xs4all.nl/~angelof9
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #1 Gepost op: 1 juli 2004, 15:33:20 »
Sterrenbeeld: Ram, Ascendant: Steenbok, Chinese dierenriem teken: Hond.

If you can't be a good example then you'll just have to be a horrible warning.

Esther

• Gast
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #2 Gepost op: 1 juli 2004, 16:10:15 »
Sterrenbeeld: stier
Ascendant: steenbok

Zou ik errug koppig zijn? :mrgreen:  

Turbo

• Gast
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #3 Gepost op: 1 juli 2004, 16:36:40 »
Nee, want Rammen zijn koppiger dan Stieren volgens mij.
Ram is het eerste sterrenbeeld en elk sterrenbeeld vertegenwoordigt ook weer een lichaamsdeel (waar ze zwakte vertonen geloof ik). Bij Ram is dat het hoofd, dus dat kan nooit voor de Stier hetzelfde zijn.

Sterrenbeeld: Ram, Ascendant: Waterman.
Chinees: Tijger.

SharkeY

• Gast
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #4 Gepost op: 1 juli 2004, 16:39:11 »
Citaat
Rammen zijn koppiger dan Stieren volgens mij.

:whistle: Huh Dave, zei je iets?  :rolleyes:  

Offline Ellen

• Aspirant Senior
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #5 Gepost op: 1 juli 2004, 17:29:46 »
Euhm, ik zal wel iets fout gedaan hebben met mijn ascedant bepalen maar dat is Leeuw volgens hun en mijn sterrenbeeld is ook Leeuw?

Chinees teken: Tijger

Leeuw, Leeuw, Tijger dus, en dan durven mensen mij nog fel te noemen?  :mrgreen:  
Knock me down I'll get right back up again
I'll come back stronger than a powered up Pac-Man
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Was a million miles from here
Somewhere more familiar

Offline Robbie

• Executive
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • http://damonbrooks.blogspot.com/
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #6 Gepost op: 1 juli 2004, 17:30:29 »
Pff ik heb mijn geboortetijd maar gegokt hoor. Geen idee van. Maakt het veel verschil uit? Zou ik een andere ascendant hebben als ik er 2 uur naast zit?

Anyway ik dacht dat het ongeveer 's middags was, dus heb 13:40 uur genomen.

Sterrenbeeld: Ram
Ascendant: Leeuw
Citaat
Wanneer je een Leeuw-ascendant hebt maak je een zelfbewuste, trotse en waardige indruk. Je bezit een aangeboren autoriteit en een flinke portie optimisme. Deze ascendant zorgt voor creativiteit en een bruisende energie, en je houdt ervan in het middelpunt te staan, de leiding te hebben en de zaken groots aan te pakken. Wanneer je geen uitlaatklep hebt voor je kracht en creativiteit kan dit omslaan in cynisme of bitterheid. Uit angst te zullen falen kun je soms te lang twijfelen en aarzelen waardoor kansen aan je neus voorbij kunnen gaan. Een Leeuw-ascendant zorgt in principe voor een groot hart met een overmaat aan liefde, maar over het algemeen verlang je daar wel iets voor terug: een zekere mate van dankbaarheid vind je toch wel het minste..
Autoriteit, trots, zelfbewustzijn, in het middelpunt staan, leiding hebben en zaken groots aanpakken? Onzin en crap. :)

Chinees: Haan

SharkeY

• Gast
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #7 Gepost op: 1 juli 2004, 18:25:54 »
Citaat
Euhm, ik zal wel iets fout gedaan hebben met mijn ascedant bepalen maar dat is Leeuw volgens hun en mijn sterrenbeeld is ook Leeuw?
Nee hoor Ellen, je hebt de test goed uitgevoerd! Het is mogelijk dat je ascendant hetzelfde is als je sterrenbeeld  :mrgreen: Felle tante, die Ellen  :ph34r:

Ow en Robbie: Je moet echt het EXACTE tijdstip weten, anders is je persoonlijke horoscoop nooit meer goed uit te rekenen, een minuut verschil kan al een ander ascendant opleveren!! Al vind ik Leeuw wel een beetje bij je passen..  :whistle:  

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #8 Gepost op: 1 juli 2004, 18:49:56 »
Ikkuh? FEL??? Hoe kom je daar nou weer bij Sharkey!!  :ryan:  :ryan:  :ryan:  :ryan:  :P  
Knock me down I'll get right back up again
I'll come back stronger than a powered up Pac-Man
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Was a million miles from here
Somewhere more familiar

Offline Globe

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #9 Gepost op: 1 juli 2004, 22:02:22 »
ik heb jaren geleden me eens verdiept in de astrologie, en zelf mijn horoscoop getrokken, ik zal hem nog eens opzoeken en hier posten.
Ik moet zeggen, het kwam allemaal toch aardig in de richting van hoe ik ben

Offline Kuschi

• Aspirant Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
    • http://www.xs4all.nl/~angelof9/kuschi/blog
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #10 Gepost op: 1 juli 2004, 22:50:04 »
Sterrenbeeld: Leeuw, Ascendant: Steenbok, Chinese dierenriem teken: Haan.

Steenbok... :o hmmm ik ben leeuw, mijn zusje is bogschutter en mijn broer is ram. Die drie staan in een driehoek tegenover elkaar! Dat is al opmerkelijk. Mijn moeder is ook leeuw dus op mijn kant en mijn pa is Steenbok en dat is dus blijkbar mijn ascendant! :o wat cool zeg!!!

oh ja en Angel is ook ram dus ook een vuur teken net zo als leeuw en de nummer een partner voor leeuwen is dus ook een ram :D I'm an Astrologer's dream-come-true ROFL
"I never wanted to be a criminal. I always wanted to be a pirate." "Pirates ARE criminals!" "Oh... oops?"

Witch

• Gast
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #11 Gepost op: 1 juli 2004, 23:22:30 »
Ik had vroeger al eens mijn ascendant berekend, dus ik weet dat ik een Schorpioen ben. Dus Waterman -  Schorpioen.
Klopt wel een beetje.

En Ellen, het verbaast me niets dat je een dubbele leeuw bent!! :D:D:D

Offline Sevein

• Elite
    • Bekijk profiel
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #12 Gepost op: 2 juli 2004, 02:16:17 »
Ik ben een dubbele stier...... vond dat vroeger altijd vervelend (leek zo saai en zo... ;) )

Totdat ik de rest van de planeten zag en de stand van de huizen.. nu weet ik dat ik die dubbele stier enogzins nodig heb om nog een beetje binnen de grenzen te blijven ;)

Ik heb namelijk tweelingen in zowel venus als mars..... (hoezo rusteloos  :S  :S )

en dan ook nog eens vissen in 12e huis (heb ooit een keer ergens gelezen dat vissen in 12e huis opvallend vaak voorkomt bij psychiatrische patienten  :S  :S )

Een beetje stier om al die onrust een beetje op te heffen kan geen kwaad... hoewel enige rusteloosheid mij nog steeds niet vreemd is.. :mrgreen:  :mrgreen:

Chinese astrologie --> een hond.... het leuke van honden is dat ze jonger worden naar mate ze ouder worden :D :D
So I play along when I hear that favourite song
I'm gonna be the one who gets it right.
You better know when you're swingin' round the room
Look's like magic's solely yours tonight

Esther

• Gast
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #13 Gepost op: 2 juli 2004, 07:44:31 »
Het leuke bij mij is dat ik in stuitligging ben geboren, en mijn benen waren geboren in ascendant boogschutter, maar de rest in steenbok
Dus boogschutter: optimist en steenbok: pessimist
Hoezo dubbel?

Offline videokid

• Board Prutser
  • Aspirant Junkie
  • **
  • Geslacht: Man
  • Donker hier......
    • Bekijk profiel
    • Igor VC - Affordable, customized and editable websites for anyone!
Wat is jouw Ascendant?
« Reactie #14 Gepost op: 2 juli 2004, 10:54:47 »
ja jongens, heb ik ook eens iets gevraagd, ik begrijp er hier al helemaal geen snars meer van... IK weet niet om hoe laat ik geboren ben, dus heb ik maar wat lukraak wat uren ingevuld, en alles wat er zo wat uitkwam zou allemaal wel op mij kunnen slaan, 't is maar hoe je het voorstelt denk ik...

Denk toch dat karakter en persoon op zich gevormd wordt door omgeving, school en gebeurtenissen [in een notedop]...  Eigenlijk zou je je leven eens moeten kunnen herdoen, eens als rijke, eens al héél arme, eens in een sloppenwijk, eens ergens in Afrika, eens ergens in Azië.... Ben benieuwd hoe dat zou uitdraaien, maar ja... in elk geval, dromen kun je overal  :)  
nada