Log in of registreer jezelf. 7 december 2022, 16:55:51

Auteur Topic: Expeditie Robinson 2008  (gelezen 29542 keer)

Offline elmo

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Re: Expeditie Robinson 2008
« Reactie #60 Gepost op: 8 december 2008, 23:24:59 »
Tja...wat zou ER zonder EP zijn....Ik kan me wel voorstellen dat EP het zelf wel zou willen dat ER gewoon door zou gaan.  Maar ga er maar aanstaan als presentator zijnde.....je zal altijd vergeleken blijven worden met EP. Ze zeggen wel eens dat niemand onvervangbaar is, maar er zijn uitzonderingen...

Het zou in ieder geval wel leuk zijn als er nog "ïets" komt op wat voor een manier dan ook.....misschien gaan ze alle 10 de seizoenen wel gewoon herhalen????
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

Offline Ryan

• Junior
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 17 december 2008, 08:34:21 »
Tja...wat zou ER zonder EP zijn....Ik kan me wel voorstellen dat EP het zelf wel zou willen dat ER gewoon door zou gaan.  Maar ga er maar aanstaan als presentator zijnde.....je zal altijd vergeleken blijven worden met EP. Ze zeggen wel eens dat niemand onvervangbaar is, maar er zijn uitzonderingen...

Het zou in ieder geval wel leuk zijn als er nog "ïets" komt op wat voor een manier dan ook.....misschien gaan ze alle 10 de seizoenen wel gewoon herhalen????

Hey luitjes, even een late reactie, maar afgelopen week pas weer terug gekomen van onze rally trip.

Stoppen of doorgaan........naar mijn idee had men in 2006 na de Strijd Der Titanen had moeten stoppen, zoals vele al aangeven, het is niet meer wat het geweest is! Ontzettend jammer overigens gezien het concept absoluut gaaf is en blijft! 

Voor wat de finale betreft.....ik denk als ik er bij had kunnen zijn de 29ste, mijn stem een van de ongeldige stemmen was geweest  :ja. Maar in alle eerlijkheid dien ik wel te bekennen meer blij te zijn met de winst van Yin, dan dat b.v. Hans deze op naam had mogen schrijven....ik kan me dan ook zeer goed verplaatsen in sommige reacties van de weggestemde kampleden. Het is en blijft een moeilijk iets, zeker gezien, als je het niet persoonlijk hebt meegemaakt wat er allemaal heeft gespeeld op de eilanden tijdens de expeditie....neem zeker niet weg dat de uitspraken van Hans echt bizar blijven.... (kwn)

Vanuit deze kant voor alle...een sfeervolle kerst en ongelofelijk top uiteinde met uiteraard een heerlijk nieuwjaar.....geniet er van!!!

Ryan

Mega druk hier....moet nog schelpjes zoeken, zandkastelen bouwen, vissen leren zwemmen, wolken voorbij kijken en dan heb je nog de zon en zee......

Kortom....Geniet van het leven.....Het duurt maar even.....!!!

Offline elmo

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 21 februari 2009, 09:37:26 »
ER stopt niet... er gaat gewoon weer een serie komen dit jaar. En de vervanger van Ernst paul is Eddy Zoey.

Ik vind Eddy Zoey helemaal geweldig......maar ben heel benieuwd hoe hij ER zal gaan doen. 
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

Offline Ryan

• Junior
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 26 maart 2009, 16:53:30 »
ER stopt niet... er gaat gewoon weer een serie komen dit jaar. En de vervanger van Ernst paul is Eddy Zoey.

Ik vind Eddy Zoey helemaal geweldig......maar ben heel benieuwd hoe hij ER zal gaan doen. 

SUper....ook ik denk dat hij het helemaal top gaat doen, leuke gast, vlotte babbel maar kan zeker ook rustig zijn werk doen.....ben benieuwd naar de afleveringen, zal wel raar zijn om EP niet meer te zien in zijn rol...

Groetjes,

Ryan
Mega druk hier....moet nog schelpjes zoeken, zandkastelen bouwen, vissen leren zwemmen, wolken voorbij kijken en dan heb je nog de zon en zee......

Kortom....Geniet van het leven.....Het duurt maar even.....!!!