Log in of registreer jezelf. 18 mei 2022, 09:42:42

Auteur Topic: Het off-topic gaan....  (gelezen 26496 keer)

Offline Ellen

• Aspirant Senior
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Re: Het off-topic gaan....
« Reactie #15 Gepost op: 15 november 2006, 14:26:30 »
Jeetje, wat een reacties hier  :huh:

Natuurlijk heb ik er een en ander aan toe te voegen....

Allereerst aan Elmo, waarom voel jij je in hemelsnaam zo aangevallen door mijn bericht? Ik zeg nergens dat het over jou gaat, het gaat over het hele topic en dat 80% van wat daar staat niets meer met vragen aan Ryan te maken heeft. Nu heb ik geen zin alle berichtjes te tellen daaro maar lijkt me toch sterk dat jij die 80% gepost hebt :P
Ik heb idd je naam genoemd in het eerste bericht, maar dat ging over het feit dat ik het onzin vind dat Ryan zelf er iets over moet zeggen. Ryan heeft in een ver verleden Witch aangesteld als mod en met haar duidelijk overlegd wat wel en niet kan. Hij vertrouwt er op dat Witch dit goed zal afhandelen, als hij het zelf moet doen, wat is dan het nut van een mod aanstellen?

Het gedweep met Ryan is idd een stuk minder geworden de laatste maanden, maar misschien is het wel zo erg geweest in het verleden dat ik nu kotsmisselijk wordt als ik weer ietwat gedweep bespeur.
Toen Ryan aan ER 2003 meedeed waren er veel leden hier, sommige zijn blijven plakken, anderen zijn afgehaakt zodra ER 2003 voorbij was. Maar zelfs in die periode werd er niet met Ryan gedweepd of gedaan. Ok, er werd bewondering uitgesproken voor zijn kracht en doorzettingsvermogen en hoe oneerlijk dingen soms verliepen maar meer ook niet.
Dan doet ie jaren later mee aan All Stars en ineens komen er van die dwepers (waarvan de meeste zijn afgehaakt gelukkig)
Maar nogmaals, het gaat niet zozeer om het gedweep, het gaat over het off topic gaan, en of dat dan is over het baren van kinderen, gedweep of wat dan ook, dat maakt niet uit, het hoort gewoon niet....
Ik heb je nu al 2 keer iets horen zeggen Elmo wat imho ook niet klopt en dat is het feit dat je zelf al door had dat je off topic gegaan was en je excuses daarvoor had aangeboden, dus dat maakt alles goed en mogen wij er niets meer over zeggen?
Dus ik mag een oud vrouwtje haar portomonnee afpakken, zolang ik er een half uur later maar spijt van heb en die portomonnee netjes terug breng is het weer goed?

Iemand, weet ff niet meer wie en ff geen zin het terug te zoeken, vraagt waarom wij niets meer vragen aan Ryan....
Ik kan hier alleen voor mezelf op antwoorden, ik geloof niet dat ik em ooit iets gevraagd heb in dat topic dus...
Wel als ik face to face met em stond maar in het topic werden de meeste vragen al door andere gesteld dus hoefde ik lekker niet zelf te doen, scheelt me weer tijd ;-)
Iets over het persoonlijke leven van Ryan hoef ik niet zo nodig te weten, dat boeit me niet zo alhoewel ik uiteraard hoop dat ie gelukkig is. Maar als ik Ryan zo eens hoor hoef ik me daar niet druk over te maken  -_-

Nikky, het is makkelijk gezegd dat je niet weg zou blijven om nwe forumleden, en dat doe ik dus ook niet en voor zover ik weet niemand niet, het is heel anders gegaan denk ik...
We kwamn hier dus met een groepje, en iedereen ging goed met elkaar overweg en had ongeveer dezelfde interesses. Toen kwam er een ander groepje bij, en dat is natuurlijk alleen maar leuk, maar als dat ander groepje dan hele andere interesses heeft dan jij zelf haak je heel langzaam aan af.
Ik zou hier nooit uit koppigheid blijven rondhangen, met het idee van "ik was er eerder dan hun dus ik heb meer rechten"
Ik heb net zo veel (of zo weinig?) rechten als iedereen, dat ik toevallig iets eerder geregistreerd ben dan veel andere heeft daar niets mee te maken, maar ik kwam hier dus altijd voor de gezelligheid, en voor mij persoonlijk is het hier vaak niet meer gezellig, omdat de interesses teveel uiteen lopen snappie?
Heb het als een eerder gezegd en doe het nog maar eens, maar ik neem dit dus niemand kwalijk, that's life gewoon. Vind ook niet dat ik weggebleven ben, als ik wat te zeggen had dan zei ik het, maar meestal heb ik niets te zeggen dus...

Hmm, geloof dat het dit wel zo'n beetje is voor nu...
Knock me down I'll get right back up again
I'll come back stronger than a powered up Pac-Man
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Was a million miles from here
Somewhere more familiar

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 15 november 2006, 15:06:37 »
Op zich voel ik me niet aangevallen door jou, maar ik voelde me wel aangevallen toen Witch wat over dat geintje zei.... daar reageerde ik op, jij opende dit topic en ik had het idee dat het alleen maar over die laatste posts ging in "vragen aan Ryan" Zeker toen je zei dat je de laatste 4 blz had gelezen...

Omdat dir het eerste forum is waar ik op kom, moet ik je eerslijk zeggen dat ik me er nooit in verdiept heb hoe alles precies in zijn werk gaat. Ik weet van het bestaan van mods, maar dacht eigenlijk dat die er waren om op te letten of er geen bijv kwetsende teksten of spam enz op het froum verscheen. En daarbij de administratieve taken. In mijn simpele gedachten had ik zoiets van, goh als Ryan iets niet bevalt, kan hij dat zelf niet zeggen dan? Hoe kan Witch wten wat Ryan leuk vind en/of tijd voor heeft?
Maar dit is me ondertussen duidelijk geworden.

En dan het off topic gaan....Vorige week reageerde ik op DropDeadGorgousss toen zij wat vroeg over mijn kinderen. Dat dwaalde een beetje af, ik was me daar toen van bewust...heb me geexcuseerd en we zijn verder gegaan in de babbelox. Toen geloof ik een dag later, komt Witch en zegt dat we off-topic zijn..Ja en toen dacht ik ook ja duhhh  daar waren we zelf al achter. We zijn al weg....
Ik heb in dit topic ook al een aantal keer gezegd daat ik het absoluut geen probleem vind als ik erop wordt gewezen dat ik off-topic ben!! Regels zijn regels, daar moet ik me ook aan houden.
Maar zoals Amanda zegt..het komt af en toe wat rottig over...als Witch zegt wees blij dat ik het druk heb want anders...
Dan zit ik echt te denken van ja...wat anders.....wat ben je met me van plan dan?? Als ze gewoon zegt Elmo, dit is al de honderdste keer dat je off topic bent...wil je er eenkeer aan denken. Het is niet persoonlijk naar Witch hoor.....ik ken haar verder niet, maar geloof zomaar dat ze hardstikke lief is. 

Maar dat ik erover begon was echt alleen maar omdat we "op ons kop" kregen voor in mijn ogen 1 geintje...
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 15 november 2006, 15:16:13 »
Hmm ik probeer me in Witch plaats voor te stellen....voorbeeldje:
Ze zegt dat iets off topic gaat, op een normale manier en er worden excuses gemaakt...
2 dagen later gebeurt hetzelfde, wederom zegt witch er iets van, wederom worden er excuses gemaakt...
6 dagen later...
3 dagen later...
enz enz....

Ik kan me voorstellen dat Witch dan het gevoel heeft tegen een blinde muur te praten en dat je dan dingen ietwat bot gaat zeggen. want wat heeft het voor nut als het toch maar steeds door blijft gaan?

En Witch een lieve vrouw??

*zet Witch toontje op*

Dames dames, jullie kennen overduidelijk Witch niet goed  :ryan:  ^_^ :wub:
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Somewhere more familiar

Offline Globe

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 15 november 2006, 15:24:51 »
Witch is idd een heel erg lief persoon............waarvan ik het geluk heb haar persoonlijk te hebben mogen leren kennen......en haar zeker tot mn vrienden mag rekenen.

Ze is altijd eerlijk en ook recht voor haar raap, daarom is ze hier ook als MOD aangesteld.
Ze is tevens ook een goede vreindin van Ryan, en heeft uiteraard regelmatig contact met Ryan over dit forum, ook al woont ze nu in Canada.

Zie Witch maar als een soort bodyguard in dienst van Ryan....................als je te ver gaat dan meld ze dat netjes met een waarschuwing voordat ze met de zweep gaat slaan.............

En believe me.................dat kan ze !!
Verder hebben wij er geen problemen mee als ze keer met de zweep slaat, enkele jaren geleden  ging het hier nog wel eens harder aan toe dan nu het geval is.....en ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik blij ben dat we daar enkele malen harde discussies gehad heb, zo leer je elkaar kennen en weet je wat je aan elkaar hebt............

Degene waar ik hier het hardst mee gevochten heb, is inmiddels wel een hele goede vriendin geworden..........in real life...............
dus....je weet maar nooit waar het toe leiden kan al het gebekvecht hahahaahha

Verder moet je het allemaal niet zo persoonlijk opvatten..........Als MOD ben je nu eenmaal niet hier om het iedereen maar naar de zin te maken, maar wel om in het forum te zorgen dat alles netjes verloopt.

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 15 november 2006, 15:32:23 »

Degene waar ik hier het hardst mee gevochten heb, is inmiddels wel een hele goede vriendin geworden..........in real life...............
dus....je weet maar nooit waar het toe leiden kan al het gebekvecht hahahaahha

Je doelt op Bram in zijn rokje?  :whistle:
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Somewhere more familiar

Offline Globe

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 15 november 2006, 15:43:13 »
ssssst dat zouden we hier toch niet vertellen..............dat van dat rokje...hihihih

nee ik bedoel zo'n roodharig kreng..........dat hier nog wel eens de boel op stelten wilde zetten,,,,,,,hahahha
« Laatst bewerkt op: 15 november 2006, 15:45:41 door globetrotster »

Nikky

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 15 november 2006, 15:53:45 »
.
« Laatst bewerkt op: 2 november 2007, 00:50:04 door Nikky »

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 15 november 2006, 16:00:32 »

nee ik bedoel zo'n roodharig kreng..........dat hier nog wel eens de boel op stelten wilde zetten,,,,,,,hahahha

Werkelijk waar geen ideeeee over wie je het hebt  :whistle:
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Somewhere more familiar

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 15 november 2006, 16:08:01 »
Toch nog even......

Op zich denk ik dat het niet alleen over het “off topic gaan” gaat, maar ook een beetje over de nieuwe leden (sorry, kan die gedachte niet echt van me afzetten). Die praten elke keer “off topic”, die dweepen, die hebben andere interesses….dit is geen verwijt hoor, maar ik vind het gewoon jammer dat die gedachte een beetje heerst….of liever gezegd dat ik die indruk krijg….want ik denk dat er toch veel mensen zijn hier op dit forum met dezelfde interesses.

Als ik voor mezelf spreek en terug lees in allerlei topics, dan vind ik al die “oude” verhalen leuk….kan er om lachen…..blijkbaar zijn een aantal mensen ook heel actief geweest hier vroeger, bv met het schrijven van een vervolg verhaal….hartstikke leuk….ik denk dat dat voor vele nieuwe leden geldt.....dan denk ik ook bij mezelf: jammer dat sommige het gevoel hebben zich hier niet meer zo thuis te voelen... tuurlijk kan er van alles veranderen in je leven, zodat je minder vaak of niet meer op een forum komt…..maar laat de nieuwe leden niet de reden zijn! (gewoon in het algemeen gesproken, hoor)……

En zoals ik dus al zei zijn de leden die zo heel erg dweepten gelukkig weg, ik maak er geen geheim van dat ik daar erg blij om ben...
Dat de nwe leden om ze zo maar even te blijven noemen, ook al zijn ze in de tussentijd oud :P off topic blijven gaan en andere interesses hebben dan mij isis een feit, maar geen misdaad!
Het is voor mij hetzelfde als in het echte leven, met de een kan je over van alles praten, met de ander heb je weinig tot geen raakvlakken en je accepteert dat gewoon.
Vroeger wou ik perse aardig gevonden worden, maar heb al lang geleden geleerd en geaccepteert dat dat onmogelijk is, net zomin als ik niet heel de wereld aardig vind. Zolang je elkaar maar gewoon respecteert is dat ook totaal niet erg, en ik respecteer dus dat mensen andere interesses hebben dan mij...
Maar ben ik niet veel beter op mijn plaats op een forum met mensen die mijn interesses delen ipv hier koppig te blijven rondhangen?
Nogmaals, ik ben hier niet totaal weg zoals je ziet, ben er alleen stukken minder dan vroeger....
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Somewhere more familiar

Nikky

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 15 november 2006, 16:26:33 »
.
« Laatst bewerkt op: 2 november 2007, 00:51:03 door Nikky »

Offline Robbie

• Executive
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • http://damonbrooks.blogspot.com/
« Reactie #25 Gepost op: 15 november 2006, 21:06:46 »

Ik hou ook van jou!  :wub:

Verder heb ik eigenlijk weinig te melden in dit topic. Ik lees vrij weinig topics en heb dat Vragen aan Ryan gemeden sinds Robinson begonnen is, want het komt bij ons 5 dagen later en ik wil geen mogelijke spoilers lezen (al kwam ik daarvoor ook amper in het vragen aan Ryan topic). Om dezelfde reden kom ik ook niet in de Robinson topic(s). Enkel bij de Babbelbox en een paar andere topics kwam ik dus langs. En de Babbelbox is hét off-topic-topic bij uitstek, dus daar stoorde het niet.
Kortom, wat ik wil zeggen: ik kan er niet over mee praten want heb er geen ervaring mee.

Houdoe dus. :)

dreamgirl

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 15 november 2006, 22:20:47 »
Nou nou...weer een hoop gepost...en dat in 1 dag hihi.

Weet je wat het is met het topic "vragen aan Ryan"?

De dingen die we wilde weten...die weten we allemaal al...ER 2003 is al lang geleden...wat moet daar nog over gevraagd worden? Ook de All Stars is al achter de rug...en daar heeft iedereen ook al zijn/haar vragen over gesteld.
Dus eigenlijk is het niks meer dan logisch dat je dan andere dingen gaat vragen...en die komen dan misschien op het persoonlijke vlak. "Hoe het is op Curacau"??? "Hoe gaat het met je nieuwe uitdaging"??? "Wat lees je graag"??? enz.
En als ik...met een lach...vraag aan Ryan of ie nog iemand zoekt om hem te vergezellen...dan is dat zeker geen gedweep...maar even een klein grapje.

Verder is het gewoon goed dat we Witch hebben...er moet gewoon iemand zijn die af en toe aan de rem trekt! ;o)

Je hoeft hier ook niet met iedereen "vrienden" te zijn...net wat Ellen al zegt...gwoon elkaar respecteren...dan kan er weinig mis gaan.

Witch

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 15 november 2006, 23:07:52 »
Alvorens ik begin met mijn ongezouten mening en uitleg te geven, misschien zouden jullie ook eens op andere fora moeten gaan kijken, dan zullen jullie al snel tot de conclusie komen dat ik eigenlijk maar heeeeeeel sporadisch optreed als Mod.

Ten eerste over het echte "off-topic gaan"  daar ben ik het mee eens, dat moeten we zoveel mogelijk voorkomen...en zoals ik dus al schrref, ik ben me heel goed ervan bewust dat ik soms in overtreding ben....dus daar mag iedereen mij op wijzen...geen probleem

Waarom moet je er steeds weer op gewezen worden Elmo? Alleen mensen met een sluisdeur voor hun kop en kinderen moet je het vaker zeggen.

Nu het Ryan gedweep....toen Ryan meedeed aan de Strijd der Titanen, kwamen hier allemaal meisjes,vrouwen en weet ik veel om te slijmen en kwijlen over Ryan. Dat vinden jullie niet leuk..maar oke het is een fansite van Ryan en op het moment dat Ryan met z'n gezicht op tv komt, dan krijg je dat nou eenmaal. In mijn ogen is dat erge gedweep nou wel voorbij.

Het ergste is idd voorbij, maar er wordt nog aardig gevist.

We leven nu half november .....vorige week ofzo maakte ik mezelf weer eens schuldig aan het afdwalen...heb mezlef geexcuseerd, nog voordat Witch kwam...we hebben het onderwerp verplaatst...
Nu maakt Dreamgirl een opmerking , er gaan nog 3 mensen in mee...het zijn 5 postjes van 1 regel....
En dan wordt er gesteld dat het de spuigaten uitloopt..... :huh: :huh:

Omdat jullie niet van ophouden weten.

Dus waar ik nu een probleem van maak is dat er na 3maanden weer toevallig een geintje wordt gemaakt (en of het nou een leuk geintje is of niet) en dat we daarna aangesproken worden alsof we ik weet niet wat voor zonde zijn begaan....

Als je alles eens goed na leest, zie je idd dat Ryan heel vaak niet reageert op dit soort vragen.
Ik vind het ook geen grapje, ik vind het ordinair vissen.
Maar het gaat niet alleen om het geintje nu, maar om het totaal beeld. Steeds weer moeten jullie er op gewezen worden. En als jullie de kans krijgen (door dat ik niet op tijd ben), dan kunnen jullie zo een pagina vol schrijven, als het niet meer is.

maar waar ik op doel is dat als je mijn post goed leest, vraag ik mij af waar er nu de laatste maanden voor verkeerds is gezegd.. :huh:
Ik heb echt waar , het halve topic gisteravond door zitten lezen en ik vind echt niets dat niet door de beugel kan of irritant is...en dan bedoel ik sinds de tiid om Strijder Titanen.

Zie het antwoord er boven.

Maar de laatste keer dat Witch dus met haar zweepje zwaaide, vond ik niet dat we echt off topic gingen. We reageerde allemaal op een reactie dat voort kwam uit een opmerking van Ryan.

Het was geen opmerking, maar een mededeling. Dat er zo gereageerd wordt, vind ik erg kinderachtig en zoals al eerder gezegd, ordinair vissen. Hopen dat hij misschien wel zegt “oh wil je mee?”. Dit is zeker niet de 1e keer .

Sterker nog de vorige keer vond Witch het wel kunnen (pagina 54 en 55). Daar gaat het over vloeistof in de handbagage. Dit komt ook voort uit een aantal vragen aan Ryan…….waarop amanda vraagt aan Witch of dit een babbelbox is geworden…… De reactie van Witch toen vond ik een beetje flauw, want Ryan beantwoorde gewoon een vraag en mensen reageerde er daarna op en dat was toch ook echt off topic….ook van oud forumleden! En sorry, maar dat moet je dan dus ook niet doen, als je je ergert aan andere die volgens jouw off topic gaan.

Hier haal je het zelf al aan Nikky. Amanda valt er nu over dat ik vind dat jullie puberaal en flink off topic zijn, terwijl ze eerder over dat ander zelf viel. Hoe dan ook, ik doe het in jullie ogen nooit goed. Niet dat ik hier wakker van lig hoor, want ik handel helemaal zoals ik het zelf zie.

Ook ben ik in de veronderstelling (maar goed, ik ken hem niet persoonlijk) dat Ryan heel goed tegen een geintje kan. …..Natuurlijk moet iedereen zich aan de regels van het forum houden, dus moet het niet te veel off topic zijn in het topic “vragen aan Ryan”. Maar ik vond het laatste echt wel meevallen…en als het nog niet duidelijk mocht zijn….het is gewoon een geintje….

Ryan kan prima tegen een geintje, hij heeft zelfs heel veel gevoel voor humor. Maar je hebt humor en je hebt flauwe humor. Nu kan je zeggen, dat is dan aan Ryan om het uit te maken wat hij er van vindt, maar nee. Zoals Ellen al zei, we hebben hier niet alleen met Ryan te maken, maar ook met andere mensen en als die zich alleen maar ergeren en daar door weg blijven, schiet Ryan er ook niets mee op.

Toen ik na informatie te zoeken over de expeditie op de site van Ryan kwam......was mijn eerste reaktie: Goh, wat leuk....je kan vragen stellen.......besloot gelijk mijn felicitaties naar hem over te brengen en toen hij daarop reageerde vond ik dat superleuk! Wat is de wereld toch klein....dacht ik....zonder verdere bijbedoelingen babbelde ik off-topic over survival films.........maar kreeg al snel Witch met de zweep.....DAMES..........en verwijzing naar de babbelbox.
Tja, ik kwam inderdaad net kijken, had geen idee hoe of wat.......maar het voelde niet zo prettig.......een beetje een klein meisje die wat stouts had gedaan...

Ik stopte niet zo zeer die discussie door je vraag, maar wel omdat iedereen met van allerlei films kwam aandragen. Ik voorzag een hele lange discussie, waar Ryan zeker niet echt aan mee zou doen. Dan hoort die discussie dus thuis in de daar toe behorende topic.
En dat je je voelt als klein kind die op haar vinger te worden getikt, daar kan ik niets aan doen, dat gevoel ligt dan totaal bij jezelf.

Tja, de keer erop zag ik idd dat verhaal over bolletjesslikkers en dacht....huh? dit kan dus wel? En besloot er iets van te zeggen......de reaktie was weer niet echt aardig.........Amanda....als je goed leest......en weer bekroop mij dat gevoel van dat kleine meisje........niet prettig.

Op dit onderwerp werd door Ryan gereageerd. Dit liep niet uit de hand door andere dingen er bij te halen, zoals bij de films. Dat is het verschil.
Als iedereen eerst nadenkt voor ze posten, dan hoef ik niet in te grijpen en dan voel jij (jullie) je niet als klein kind behandeld.

Toch voelde ik mij wel weer persoonlijk aangesproken, ik had weer eens gereageerd op het grapje.......en weer dat kleine meisjes gevoel........en de reaktie toch wel iets te overdreven. Eerlijk is eerlijk, ik denk dat dat grapje om mee te gaan naar de finale van Expeditie Robinson niet eens zo op Ryan sloeg....maar ook dat het leuk zou zijn om daar gewoon heen te gaan.....leuk toch om zo'n finale mee te maken?

En dat bedoel ik dus, onder het mom van een grapje vissen naar een uitnodiging. Als ik er geen stokje voor steek, gaat dit nog wel ff door. Dit is iig mijn ervaring.

Misschien is het ook een idee (voor Witch) om bovenaan bij het topic Vragen aan Ryan iets te vermelden voor alle nieuwelingen: .....regeltjes......alleen serieuxe vragen worden behandeld....voor alle overige babbels verwijzen naar de overige topics.

Dit forum heeft geen regels.
Je zegt net dat je niet als een klein kind behandeld wilt worden, maar je wilt wel bij de hand genomen worden om te weten wat wel en niet kan?? Kom op, je bent een volwassen vrouw die zelf wel kan bepalen of iets wel of niet kan en off topic is.
Zoals ik al eerder schreef, je hebt niet alleen met Ryan te maken of dit forum, dus daar moet je ook rekening mee houden.

Ja duidelijkheid is heel belamgrijk, wat voor de 1 heel logisch is, is dat voor de ander misschien helemaal niet...

Misschien ook duidelijkheid stellen in wat voor vragen wel kunnen en welke niet.  En dat kan eigenlijk alleen Ryan zelf bepalen.....kan zeggen dat de meeste mensen wel weten hoever je kan gaan met persoonlijke vragen, maar de ervaring leert dat dat dus niet het geval is. Ieder mens heeft toch weer andere normen en waarden.
Er zijn persoonlike vragen en er zijn persoonlijke vragen...

Hier geldt hetzelfde antwoord als ik Amanda heb gegeven.

En dan het off topic gaan....Vorige week reageerde ik op DropDeadGorgousss toen zij wat vroeg over mijn kinderen. Dat dwaalde een beetje af, ik was me daar toen van bewust...heb me geexcuseerd en we zijn verder gegaan in de babbelox. Toen geloof ik een dag later, komt Witch en zegt dat we off-topic zijn..Ja en toen dacht ik ook ja duhhh  daar waren we zelf al achter. We zijn al weg....
Ik heb in dit topic ook al een aantal keer gezegd daat ik het absoluut geen probleem vind als ik erop wordt gewezen dat ik off-topic ben!! Regels zijn regels, daar moet ik me ook aan houden.
Maar zoals Amanda zegt..het komt af en toe wat rottig over...als Witch zegt wees blij dat ik het druk heb want anders...
Dan zit ik echt te denken van ja...wat anders.....wat ben je met me van plan dan?? Als ze gewoon zegt Elmo, dit is al de honderdste keer dat je off topic bent...wil je er eenkeer aan denken.

Het “geintje” is niet zo zeer de reden van mijn reactie. Waar het mij om gaat en helemaal naar jou toe Elmo, dat je precies weet waarom ik jullie stop, want dat ik heb je een tijdje terug heel uitgebreid in een PM geschreven. Je was het toen helemaal met me eens, maar vervolgens blijf je gewoon steeds weer off topic gaan. En ja, dan voel ik me net een schooljuf die je weer op je vingers tikt. Ik heb soms het idee, met een stel kinderen te maken te hebben die zich niet kunnen houden aan een paar simpele verzoeken. Dus hoe vaak wil je dat ik het je vriendelijk verzoek Elmo?
En wat ik kan doen zoals je je afvraagt als ik zeg “want anders”… ik kan je bannen van dit forum. Dit zal ik niet gauw doen, heb ik zelfs nog nooit gedaan. Dit keer gedoelde ik, anders had ik met mijn zweep geslagen.

Op zich denk ik dat het niet alleen over het “off topic gaan” gaat, maar ook een beetje over de nieuwe leden (sorry, kan die gedachte niet echt van me afzetten). Die praten elke keer “off topic”, die dweepen, die hebben andere interesses….dit is geen verwijt hoor, maar ik vind het gewoon jammer dat die gedachte een beetje heerst….of liever gezegd dat ik die indruk krijg….want ik denk dat er toch veel mensen zijn hier op dit forum met dezelfde interesses.

Dit is niet helemaal waar Nikky, iig niet zoals jij het voelt.
Laat ik voorop stellen dat ik jou helemaal niet vind dwepen met Ryan.
Gelukkig wordt er niet meer zo overdreven gekwijld en geslijmd als toen de All Stars aan de gang was, maar er wordt nog aardig wat om aandacht geroepen door bepaalde mensen. Ik ga geen namen noemen.
Zo’n vraag als mee te mogen naar de finale is een van de vele voorbeelden.
Ik weet dat mensen van het 1e uur deze vraag niet zo zouden hebben gesteld. Dit waarschijnlijk omdat we Ryan aardig kennen en weten dat dit weinig zin heeft om dit zo te vragen.
Dus het heeft niet speciaal met alleen de nieuwkomers te maken.

Nou nou...weer een hoop gepost...en dat in 1 dag hihi.

Weet je wat het is met het topic "vragen aan Ryan"?

De dingen die we wilde weten...die weten we allemaal al...ER 2003 is al lang geleden...wat moet daar nog over gevraagd worden? Ook de All Stars is al achter de rug...en daar heeft iedereen ook al zijn/haar vragen over gesteld.
Dus eigenlijk is het niks meer dan logisch dat je dan andere dingen gaat vragen...en die komen dan misschien op het persoonlijke vlak. "Hoe het is op Curacau"??? "Hoe gaat het met je nieuwe uitdaging"??? "Wat lees je graag"??? enz.
En als ik...met een lach...vraag aan Ryan of ie nog iemand zoekt om hem te vergezellen...dan is dat zeker geen gedweep...maar even een klein grapje.

Verder is het gewoon goed dat we Witch hebben...er moet gewoon iemand zijn die af en toe aan de rem trekt! ;o)

Je hoeft hier ook niet met iedereen "vrienden" te zijn...net wat Ellen al zegt...gwoon elkaar respecteren...dan kan er weinig mis gaan.

Maar je zal toch wel heel vaak hebben geconstateerd, dat Ryan je gewoon geen antwoord geeft op die persoonlijke vragen. Daar zou je je leering uit moeten trekken.
En je hebt waarschijnlijk inmiddels gelezen wat ik van je "met een lach" vind.

Waar het allemaal op neerkomt, hoe ik ook reageer, het komt toch niet goed over. Maar dat maakt mijn niet uit, zolang jullie je maar houden aan wat ik vraag en dat is toch niet al te veel lijkt mij.
Ik word erg moe om jullie steeds weer er op te wijzen. We zijn allemaal volwassen mensen en het is echt niet zo moeilijk als jullie waarschijnlijk denken. Bedenk voor je iets plaatst of het een serieuze vraag is of niet.

En natuurlijk moet een geintje kunnen, maar hier loopt het altijd meteen uit in een aantal pag. onzin. Ik doe ook wel eens mee, want soms is het ook gewoon leuk om te dollen, maar er is wel heel duidelijk verschil in dollen en aandacht vragen.

Ik verexcuseer me nergens voor. Ik ben Mod en dat voer ik na eer en geweten uit. Ik heb alleen maar Ryan en forum bezoekers belang voor ogen.
Dus ik zal blijven optreden, of jullie het leuk vinden of niet.

Ellen en GT, thank's for your support!! :wub:
« Laatst bewerkt op: 15 november 2006, 23:15:44 door Witch »

Nikky

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 15 november 2006, 23:58:05 »
Ok, witch. Ik respecteer je mening en waardeer je eerlijkheid. Ik voelde me door alles wel wat in de verdediging gedrukt en heb daarom ook uitgebreid gereageerd.

Verder kom ik hier voor mijn plezier en dat gun ik een ander ook alleen maar toe.

Voor mij is het hiermee afgedaan.

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 16 november 2006, 00:42:44 »
Precies zoals Nikky zegt...ook ik voel me in de verdediging gedrukt...

Ten eerste...ik ben een paar keer off-topic geweest, een paar keer te veel. Maar ik doe dat echt niet uit kwaaie wil ofzo...tis niet dat ik schijt heb aan de regels. Ik ben gewoon enthousiast, ik lees iets en ik reageer daarop, zonder na te denken...dat is het gewoon...daarbij wordt er nu een beetje de indruk gewekt dat ik "steeds maar weer" off topic ga....loop het topic maar na...steeds maar weer is dan ook weer overdreven. Maar bij deze beloof ik plechtig dat het nooit meer gebeurt...ik zal goed nadenken voordat ik iets post en 3 maal checken of ik in het goede topic zit....Oke???

En dan het bewuste grapje...tja iedereen kijkt daar anders tegenaan.
Maar mag ik een voorbeeld geven...please zonder dat jullie boos worden...
Een tijd geleden gaat Bram op vakantie naar Mexico(??) Daar waren jullie over ana het dollen...weet niet de exacte teksten meer, maar jullie waren zogenaamd aan het vissen om mee te gaan....leuk hardstikke gezellig om zo met elkaar te dollen...toch?
Wat is dan het verschil met het zogenaamd vissen om mee te gaan naar de ERfinale?? Omdat dat met Ryan is en niet met Bram of wie dan ook?
Echt ik ben niet achterlijk...ik weet heus wel dat Ryan daar geen antwoord op geeft....waarom zou hij in godsnaam mij meenemen naar die finale??? Als ik tegen Bram had gezegd dat ik zijn koffers wel wil dragen had je danook gezegd dat het ordinair vissen was?

Nou ja....even goede vrienden allemaal, maar ik wil mezelf gewoon verdedigen...

Hoop idd dat we gewoon met respect met elkaar kunnen omgaan...maar dat respect moet wel wederzijds zijn.....
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening