Log in of registreer jezelf. 18 mei 2022, 09:38:27

Auteur Topic: Ryan !  (gelezen 21189 keer)

Witch

• Gast
Re: Ryan !
« Reactie #30 Gepost op: 22 november 2006, 21:28:17 »
[Hahahahaha.... ^_^....je hebt goed opgelet....that's what I like about you, a real witch with Wheels....Yahooo....Canada Here I come...!!

Vind jij de naam ryan het mooist ?

Ik waak over alles! :oD

Ik heb niet echt een naam die ik het mooist, leuks enz. vind.
Het is maar goed dat ik geen kids heb, want ik zou echt niet weten wat voor naam ik ze zou moeten geven.

Offline DropDeadGorgeousss

• Aspirant Addicted
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 23 november 2006, 12:44:42 »
[Hahahahaha.... ^_^....je hebt goed opgelet....that's what I like about you, a real witch with Wheels....Yahooo....Canada Here I come...!!

Vind jij de naam ryan het mooist ?

Ik waak over alles! :oD

Ik heb niet echt een naam die ik het mooist, leuks enz. vind.
Het is maar goed dat ik geen kids heb, want ik zou echt niet weten wat voor naam ik ze zou moeten geven.

Pffffff.....hahaha.. ^_^....Waak over alles Witch !

Zeg weet je al wat je dan bent als je over alles waakt ?

Ikkuh wel :whistle:

:ryan: 
Hahahaha...wat leuk die duivel is naar ryan genoemd.....lachen dit zeg.

Heb jij dat gedaan ???    nou dan weet je ook hoe je je kids zou moeten noemen. :ryan:

En Nu nog..
Iets moois

God rust in jou
God rust in een ieder
als heelheid
als stilte
als vrede

~Susan Frank~

I'm just Endless Space.
Surendering to the Gravity and the Unknown

• Aspirant Addicted
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 23 november 2006, 12:51:39 »
En oja, ik bedenk me er nog eentje, maar dit is een ryan uit mijn favoriete soap ATWT.........

acteur: ROGER HOWARTH
Die de rol van Paul Ryan speelt......

God wat een lekker ding zeg....pfffff...... :o

En jij ? Ben je ook al zo lekkerrrrr???

Ik best wel.. :$

Hou je van deze muziek ??  ...ben ik nu aan het luisteren..

http://www.youtube.com/watch?v=R2F_hGwD26g

http://www.youtube.com/watch?v=ljC2ODA9JaY

En die film heb ik ook gezien... :thumbup:

I'm just Endless Space.

Nikky

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 24 november 2006, 09:39:52 »

Hou je van deze muziek ?? ...ben ik nu aan het luisteren..

Dat oordeel laat ik liever aan andere over.....   ^_^

Wat betreft de muziek, die is best goed......maar ik geef de voorkeur aan iets vrolijkers als the scissor sisters met I Don't Feel Like Dancin'...... zoals je in een ander topic aanhaalde.....

• Aspirant Addicted
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 24 november 2006, 10:41:31 »

Hou je van deze muziek ?? ...ben ik nu aan het luisteren..

Dat oordeel laat ik liever aan andere over.....   ^_^

Wat betreft de muziek, die is best goed......maar ik geef de voorkeur aan iets vrolijkers als the scissor sisters met I Don't Feel Like Dancin'...... zoals je in een ander topic aanhaalde.....

En wat zegt een anders oordeel dan ?

Volgens andere ben ik super lekker...maar.....ik vind dat iets te overdreven. :)^ :huh:

Ja  de sissy's zijn goed....

Maar ben nu meer in de Tool, Nin & A Perfect circle.

Goeie teksten hebben ze.

Nin...speelt maart 2007..... ga ik met mijn vriend en Incurable naar toe....heb er erge zin in. :mellow:

I'm just Endless Space.

Nikky

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 24 november 2006, 10:55:58 »
En wat zegt een anders oordeel dan ?

Volgens andere ben ik super lekker...maar.....ik vind dat iets te overdreven. :)^ :huh:

Ja de sissy's zijn goed....

Maar ben nu meer in de Tool, Nin & A Perfect circle.

Goeie teksten hebben ze.

Nin...speelt maart 2007..... ga ik met mijn vriend en Incurable naar toe....heb er erge zin in. :mellow:

Jullie kennen elkaar ook echt allemaal op dit forum, he?
 ^_^

• Aspirant Addicted
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 24 november 2006, 11:11:09 »
Neen hooor ik ken alleen incu !
I'm just Endless Space.

amanda

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 27 november 2006, 12:41:32 »
check........www.ryanisland.com .........das toevallig.......een ryan eiland???? kunnen wij daarheen??? nee....toch niet tis weer heel wat anders...... :stom:

• Aspirant Addicted
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 27 november 2006, 14:26:45 »
check........www.ryanisland.com .........das toevallig.......een ryan eiland???? kunnen wij daarheen??? nee....toch niet tis weer heel wat anders...... :stom:

Pfffff....hahahaha..... ^_^ :D......Mutsie.......1 of andere John T.Ryan...die films maakt..... o.a klips voor artiesten zoals
Smells Like Teen Spirit, music video; performers Tori Amos
http://www.youtube.com/watch?v=x13eEQP9kDQ

Mooie uitvoering van haar...ik vind haar echt te gek.......dus je toevaliig gegoogle is toch weer magisch mooi meegenomen..

Amanda mooie Meid die je bent......hoe denk jij over synchroniteit, spontanitiet en creativiteit....???
Doe je ook mee met het ER spel online  ??

Lijkt me wel leuk gaan we boel op stelten zetten... ;)

And bedankt voor het mee zoeken  -_-

Groetjes  Samantha.......lijkt op Amanda....ex van mijn vriend.... in het begin verwarde mijn naam daarmee....oeps....Maar what's in a name ?

De mijne betekent luister en de jouwe ??

I'm just Endless Space.

amanda

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 27 november 2006, 18:46:01 »
Ha Sam....

Wat mijn naam betekent.....gelijk even opgezocht......iets van "zij die liefde geeft" mmmm...best mooi....en klopt ook wel!
Ik ben idd. iemand die veel liefde geeft alleen moeilijk kan ontvangen.......ach ja......

Verder ben ik heel spontaan......eerder ook in de zin van impulsief....kan soms zo enthousiast zijn en dus in mijn spontaniteit reageren en daarbij te impulsief handelen....denk ik daarna weer van: oh helpie....wat heb ik nou weer gedaan????

Dat spelletje ER online lijkt mij hardstikke leuk maar dit is een van de drukste periodes en ik heb weinig tijd.......ben alweer bezig met allerlei surprises in elkaar aan het draaien......de man met de baard komt volgende week langs........
Mijn jongste is 9 maar gelooft nog steeds......ik wil dat hij er zelf achterkomt maar hij zegt gewoon: "Mam, iedereen in de klas gelooft niet meer in de Sint.....maar IK WEL" dus.....we hebben de goed heiligman maar weer besteld voor dit jaar en trekken onze portemonee maar weer open!!!!!!
dus die boel op stelten zetten......laat ik lekker helemaal aan jou over.....enne....als ik zo al jouw berichtjes leest.....dat gaat helemaal goedkomen!!!

Misschien een idee om een speciaal topic te wijden aan de diepzinnige gedachten??? Het hoe en waarom.....de zoektocht naar onszelf......de essentie van het leven.......de ervaringen en de wijsheden......Lijkt mij helemaal iets voor jou om op te zetten... Kan daar nog wel een paar mooie wijsheden van Deepak Chopra e.a. kwijt.

Jee....ik was eventjes afgeleid.........onzer aller Olga was bij Jensen te gast......en had het over het leren LEPELEN .....dit i.v.m. het volgen van een studie TV-presentator.....of heb ik het niet goed begrepen???   :))

Doei!

• Aspirant Addicted
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 27 november 2006, 22:08:28 »

Hmmm....daar zeg je wat....ik had het al tegen Sevein ergens
anders door te gaan...morgen maar eens kijken waar op dit forum.
En een naam verzinnen...zoektocht naar ons Zelf...of zo iets ?

Leuk dat je Deepak Chopra kent....ik ken heel veel lui die langs komen in de spiriwirisfeer...soms persoonlijk ontmoet...anderen van lezen of zien op you tube..

Ik zal mijn eigen zoektocht ook eens online zetten...mooie betekenis je naam trouwens..

Een zoon van 9  ??   :huh:  toe maar hoe oud ben je ?

Ik 42...en heb 2 grote kids van 22 en 18, ben zelfs al oma...maar familie feesten doen we niet
door dat al mijn familiie in het buitenland woont...curacao en cornwall...
En mijn kids hebben hun eigen leven...

Olga & LEPELEN ?

Ik heb die jensen niet gezien..

See you later

-_-

I'm just Endless Space.

amanda

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 28 november 2006, 14:28:24 »
Ben je al Oma??? Wat ontzettend gaaf....jee.....wel een super hippe Oma.......

Mijn oudste wordt 11 in februari en de jongste 10 in april......2 knullen.......Ze zijn super!!!! Ik ben zelf 37.....maar voel mij nog 21!!!  ;)

Het zal wel moeilijk voor je zijn om in Nederland zonder verdere familie te zijn......Zou je zelf wel naar Curaceau terug willen??? Tja.....maar dan moet je je kinderen weer achterlaten......moeilijk hoor.  Het opvoeden van kinderen vind ik persoonlijk de grootste uitdaging van het leven.... en zeker niet altijd even gemakkelijk!!!!
Je hoopt dat ze goed terechtkomen en gelukkig zullen zijn......thats it......daar doe je het allemaal voor....

42 Is nog hardstikke jong........en dan al volwassen kids! Tijd voor je tweede jeugd!!!! (want de eerste heeft niet zo lang mogen duren).

Nou....ik kijk uit naar je nieuwe topic........

• Aspirant Addicted
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 29 november 2006, 09:54:04 »
Ben je al Oma??? Wat ontzettend gaaf....jee.....wel een super hippe Oma.......

Mijn oudste wordt 11 in februari en de jongste 10 in april......2 knullen.......Ze zijn super!!!! Ik ben zelf 37.....maar voel mij nog 21!!!  ;)

Het zal wel moeilijk voor je zijn om in Nederland zonder verdere familie te zijn......Zou je zelf wel naar Curaceau terug willen??? Tja.....maar dan moet je je kinderen weer achterlaten......moeilijk hoor.  Het opvoeden van kinderen vind ik persoonlijk de grootste uitdaging van het leven.... en zeker niet altijd even gemakkelijk!!!!
Je hoopt dat ze goed terechtkomen en gelukkig zullen zijn......thats it......daar doe je het allemaal voor....

42 Is nog hardstikke jong........en dan al volwassen kids! Tijd voor je tweede jeugd!!!! (want de eerste heeft niet zo lang mogen duren).

Nou....ik kijk uit naar je nieuwe topic........

Hallooo "Zij die leifde geeft " ;)

Hahaha. :D..ik heb heel erge last gehad van heimwee naar het eiland...ook wel naar mijn moeder maar niet zoveel als het eiland...

Ik ben nu al helemaal onthecht en heb die moeilijke periode al achter me gelaten.
Toen ik ging scheiden, heb ik bewust gekozen om hier te blijven omdat ik mijn kids hun vader niet wou ontnemen..
Teruggaan met mijn kids naar Curacao had ik gerust kunnen doen want ik heb 15 jaar moeten strijden tegen hem
en zijn vriendin (nu is het zij  ex geworden) had ik mezelf al die strijd bespaard....Ben nooit goed geweest in strijden
maar na die 15 jaar dus wel....joepie..... ^_^

Nu vind ik strijd zelfs leuk......op zijn tijd dan he....moet wel puaze nemen om mijn wonden te likken en uit te rustten...

En omaschap is leuk....zie mijn kleinkind 1 keer in de 3 weken...ben nie zo'n oma die hem vaak moet zien.

Heb eindelijk mijn eigen leven (2de jeugd) :thumbup:
Ben zo hip gebleven omdat ik altijd heb gefietst .. :P..geen auto onder onze kont....Maar dat komt volgend jaar wel..
 :thumbup:

Mijn vriend is een bedrijf begonnen en neemt nu rijlessen.........Volgend jaar staat er een Toyota Prius voor de deur.
Ken je die Kar ? erg zuinig en environment Friendly !! :thumbup:

Gelukkig zijn je kids nog super lief....hoop dat ze lief blijven....Ouderschap vind ik erg zwaar dus ik begrijp wat je schrijft..

Je eerste zoon is een vrijbuiter .........en je 2de erg charmant. (mijn iterpertaties hoeft niet te kloppen.)

En 11 is een byzondere leeftijd.!!

Liefs  Sam.

Hier was ik 12
I'm just Endless Space.