Log in of registreer jezelf. 18 september 2019, 09:07:16

Auteur Topic: Natuurfoto's  (gelezen 24708 keer)

ibung

• Gast
Re: Natuurfoto's
« Reactie #15 Gepost op: 24 juli 2006, 12:42:11 »

vlak bij bandung een flinke heuvel beklommen. de heuvel was een akker met cassave. ook stonden er wat bananen-en kokospalmen. rode droge aarde. mijn witte bloes was, eenmaal weer beneden, niet wit meer.

Offline Globe

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 24 juli 2006, 15:25:52 »
dit was in Sri lanka op het water tijdens een boottochtje, ook zo vreselijk mooi................met die weerspiegeling in het water

ibung

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 24 juli 2006, 16:37:28 »
prachtige foto!! beetje surrealistisch.

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 25 juli 2006, 22:56:27 »
Zeker een onwijs mooie foto....ik zou 'm uitvergroten en aan de muur hangen...

Deze foto is lang zo mooi niet, maar wel van een plek waar ik heel veel van hou
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

dreamgirl

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 26 juli 2006, 08:45:25 »
Maakt toch niet uit! Het hoeven geen proffesionele foto's te zijn...dan koop ik wel een natuurboek hahaha...dit is juist leuk omdat we zelf op die plekjes zijn geweest  :thumbup:

Dit hieronder is een klein stukje van de tuin van vriendin...was daar in oktober...en afgelopen winter zag het er zo uit...

dreamgirl

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 25 augustus 2006, 08:40:35 »
Deze jonge vogel kwam in Juli bij ons aangevlogen....en zag mij schijnbaar als suggoraatmoeder  :mellow:

Ik kon niet buiten komen of de kraai vloog op mijn hoofd...ging ik naar binnnen...dan ging hij/zij op de serre boven de achterdeur staan te wachten tot ik weer buiten kwam...en landde dan weer op mijn hoofd  :rolleyes: aangezien hij/zij gewond was op de rug...heb ik maar de dierenambulance gebeld...en die zijn de kraai even later op komen halen  :thumbup:

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 26 augustus 2006, 23:35:19 »
Ik heb nog een paar vakantiefoto's van het wildpark waar we geweest zijn..

Volgens mij is dit een ezel, maar het boekje noemde dit een wild paard...wild was hij ieg niet, die beesten waren zo tam als het maar kan.. :mellow:

Witch

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 27 augustus 2006, 00:58:35 »
Ezels hebben langere oren. Maar hij lijkt idd wel wat op een ezel.
Wij hopen binnen kort wat natuurfoto's te hebben, want de herten en elanden komen nu het bos uit om zich vol te eten aan gras enz. voor de winter. Dries zijn baas heeft een jachthut waar we mooi kunnen schieten, maar dan met de foto camera.

Witch

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 25 september 2006, 17:55:35 »
Oke, zoals belooft en paar foto's die we gister hebben genomen.

Dit is een bever, die recht op ons af kwam. Hier heb ik hem iets uitvergroot. Gaat wel ten koste van de kwaliteit natuurlijk.

En dit zijn afdrukken van herten en een beer en van onze honden. De beer was waarschijnlijk een jong van dit jaar.

Nikky

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 25 september 2006, 23:28:42 »
Leuke foto's Witch! De natuur is wel erg mooi daar........

Ook best spannend die afdrukken van die berenpootjes.......die zou ik best eens in de vrije natuur rond willen zien lopen (van een afstand natuurlijk.......).....

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 25 september 2006, 23:38:21 »
Echt mooie foto's!

Witch

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 28 september 2006, 22:13:41 »
Wij hebben ze wel al in het echt gezien Nikky en ze zien er zoooooo lief uit.
Maar we hebben een keer de schrik van ons leven gehad. We waren in een van de natuurparken naar de dump gereden omdat je daar gewoon grote kans maakt een beer te zien. Komen we daar, staan twee rangers vuilniszaken te storten en een moeder beer met 3 jongen liep daar rond.
Ik was het aan het filmen en 3s nam foto's. De rangers zwaaide naar ons en wij als domme toeristen terug zwaaien, want we dachten dat ze alleen maar gedag zwaaiden. We waren zo in de ban van moeder en kids, dat we helemaal niet in de gaten hadden dat langs onze auto (bestuurders kant) een mannetjes beer aan kwam zetten. Het was prachtig weer, dus we hadden de raampjes open. Toen we gegrom hoorde, keken we om en daar was papa beer en die maakte een uitval naar het portier.
Het is heel grappig om het nu op video te zien, want de camera gaat alle kanten op en je hoort mij in paniek roepen dat de raampjes dicht moeten. Maar op het moment was het niet grappig kan ik je zeggen en zag papa er ook helemaal niet schattig uit. En ooohhhh wat voelde ik met dom. hihihi

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 29 september 2006, 08:47:39 »
Tjee, wat eng.....kan me voorstellen dat je je rot schrikt.

Het lijkt me wel een leuk filmpje dan op op te sturen naar Funniest home video's of zoiets

dreamgirl

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 1 oktober 2006, 10:19:20 »
Ohhh wat leuk Witch  ( achteraf dan  :mellow: )
En idd...opsturen naar "de leukste thuis" hihi...kun je er nog een prijs mee winnen!

dreamgirl

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 13 oktober 2006, 09:01:56 »
Deze zomer maar 2 jonge zwanen hier in de wijk....blijft mooi