Log in of registreer jezelf. 18 september 2019, 08:56:28

Auteur Topic: Natuurfoto's  (gelezen 24707 keer)

dreamgirl

• Gast
Natuurfoto's
« Gepost op: 23 juli 2006, 09:38:14 »
Omdat we een paar nieuwe onderwerpen wilden hebben...misschien een leuk idee om hier je mooiste natuurfoto's te plaatsen?

Offline Globe

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Re: Natuurfoto's
« Reactie #1 Gepost op: 23 juli 2006, 23:22:04 »
hier een paar mooie onderwaterfoto's van vorige week in Dahab ( rode zee) gemaakt mijn canon powershot s1 is met onderwaterhuis..........

maar welke uploader gebruiken jullie nu?? want met deze "imageshack"krijg ik dus alleen deze kleine fotootjes

« Laatst bewerkt op: 24 juli 2006, 00:27:36 door globetrotster »

Nikky

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 23 juli 2006, 23:58:29 »
Wat een leuk idee!

Hier een foto van een sneeuwlandschap......vers gevallen sneeuw....ongerept......gemaakt tijdens een van m'n wintersport vakanties.....

Globetrotster, je moet de 4e link gebruiken, die staat onder de foto.....(ben ik ook net pas achter)....

Offline Globe

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 juli 2006, 00:28:43 »
t wilt maar niet lukken bij mij,,,,,,,,,,,,,,,,,,,welke link ik ook probeer .....................nu ben ik alle fotos zelfs kwijt ??

wie kan me dit ff stap voor stapje uitleggen..............ben weer erg blond vandaag.............

Nikky

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 24 juli 2006, 00:44:22 »
Foto opnieuw uploaden…..(ik heb de foto wel als jpg file geupload, dat kan je selecteren, als je je foto selecteert)…..Dan krijg je de pagina’s met allerlei links……eerst zie de 3 links daarna de foto en daaronder staan weer een aantal links….kies daar de eerste link van….dus eigenlijk de 4e……en via copy en past kan je dan gewoon de link inplakken…….

Hopelijk heb je hier iets aan…….. succes   :thumbup:   ....mooi foto's trouwens.......duik je echt of snorkel je????

Sorry, off-topic…….zal het niet meer doen…… :rolleyes:

Nikky

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 24 juli 2006, 00:46:34 »
check net nog even de website en zie dat het in totaal de 5e link is die je moet gebruiken ipv de 4e...... :whistle:

Offline Globe

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 juli 2006, 07:39:22 »
Citaat
check net nog even de website en zie dat het in totaal de 5e link is die je moet gebruiken ipv de 4e...... 

zeker ook blond ???  :whistle:

ik ga het weer proberen.......................

mijn kids doen duiken.......................ik snorkel..............anders krijg je geen mooie foto's..........dan moet je met heel proffesionele ( en dure) camera's met externe onderwaterflitsers en kleurfilters  aan de gang.......... na 1 meter onderwater verdwijnen namelijk al de kleuren ( als eerste  rood) op de foto..........vandaar dat de meeste onderwaterfoto's erg blauw lijken als je de diepte in fotografeert..........................

tot ong. 2-3 meter kun je met een programmaatje op photoshop de kleuren weer terug halen in je onderwaterfoto's           
« Laatst bewerkt op: 24 juli 2006, 08:06:32 door globetrotster »

Offline Globe

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 24 juli 2006, 07:44:44 »
het wilt maar niet lukken...............
alleen de tweede link werkt, en dan krijg ik die kleine foto's..............

de vijfde link
[/URL>http://img59.imageshack.us/my.php?image=kopievanlionfishrodezeedn9.jpg>http://img59.imageshack.us/img59/2371/kopievanlionfishrodezeedn9.th.jpg>http://[/url][/img]

de vierde link

[/URL][/img]
« Laatst bewerkt op: 24 juli 2006, 07:48:08 door globetrotster »

Offline Globe

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 24 juli 2006, 07:57:45 »
als ik de hotlink doe aanpassen lukt het wel zie ik,...............

Offline Globe

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 24 juli 2006, 08:00:12 »

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 24 juli 2006, 08:29:25 »
Leuk topic met mooie fot'o's! (zie alleen niet zo waarom het bij "huisdieren" staat)

Ik was van de week in Blijdorp en heb wat foto's van de aquaria gemaakt daar. Zoals oa deze http://www.ryan-robinson.nl/forum/index.php?topic=443.0.
Leek net of ik zelf gedoken had, maar als ik deze dan weer zie, zie ik wel het verschil... -_-

keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

dreamgirl

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 24 juli 2006, 09:14:01 »
@ GT....als je de foto's wilt plaatsen in de orginele grote...dan komen ze hier ook heel erg groot op het forum...ik doe het zo: Als ik mijn foto upload....en het formaat is ( bijv. ) 2048x1536...dan kun je net daar onder een vakje aanvinken waar staat...resize image ( 320x240 for websites and email) ...en dan lukt het!

Maar zo te zien lukt het al  :thumbup: mooie foto's trouwens  -_-

@ Elmo....zou zo niet weten waar ik het anders moest plaatsen...en hier gaat het over dieren...ook natuur ;o)

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 24 juli 2006, 10:12:39 »
Ja daar zit wel wat in....maakt me verder ook niets uit hoor...
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

Nikky

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 24 juli 2006, 10:27:26 »
Citaat
check net nog even de website en zie dat het in totaal de 5e link is die je moet gebruiken ipv de 4e...... 

zeker ook blond ???  :whistle:

ik ga het weer proberen.......................

Ha ha, hoe raad je het zo! Alleen is het wel nep..........

Nikky

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 24 juli 2006, 10:30:01 »
mijn kids doen duiken.......................ik snorkel..............anders krijg je geen mooie foto's..........dan moet je met heel proffesionele ( en dure) camera's met externe onderwaterflitsers en kleurfilters aan de gang.......... na 1 meter onderwater verdwijnen namelijk al de kleuren ( als eerste  rood) op de foto..........vandaar dat de meeste onderwaterfoto's erg blauw lijken als je de diepte in fotografeert..........................

tot ong. 2-3 meter kun je met een programmaatje op photoshop de kleuren weer terug halen in je onderwaterfoto's

Erg mooie foto's! En goed dat het toch is gelukt allemaal........  :thumbup: .....
« Laatst bewerkt op: 24 juli 2006, 10:33:12 door Nikky »