Log in of registreer jezelf. 18 september 2019, 09:25:24

Auteur Topic: Mijn twee- danwel viervoetige, harige danwel verige of schubbige levensmaatje!  (gelezen 21010 keer)

Witch

• Gast
We hebben de laatste week is er in totaal zo'n 40 cm bij gevallen.
Ondanks dat ik geen hekel aan de sneeuw heb, zou ik nu toch wel willen dat het verdwijnt. Ik kan er zelf nl niet zoveel mee. Helemaal niet als ik alleen ben.
En de honden vinden mooi weer en geen sneeuw ook fijn, dus.... :oD

dreamgirl

• Gast
Re: Mijn twee- danwel viervoetige, harige danwel verige of schubbige levensmaatje!
« Reactie #31 Gepost op: 5 december 2007, 09:12:53 »
Een beetje vergeten te vertellen...ons Pietje is dood sinds 9 oktober.
Maar hij heeft een mooie begrafenis gehad...in een echt houten sigarenkistje...lapje stof erin...zijn lievelingsspulletjes erbij...en een grote strik om het kistje in zijn lievelingskleur groen.

Een betere begrafenis kan een kind niet wensen voor der lievelingetje

Witch

• Gast
Re: Mijn twee- danwel viervoetige, harige danwel verige of schubbige levensmaatje!
« Reactie #32 Gepost op: 6 december 2007, 04:30:02 »
Ach, dat vind ik altijd het ergste van dieren hebben, ze gaan altijd eerder dood.

Maar goed, wij hebben er een kat bij. Vorige week zat hij 's avonds heel erg te miauwen in de carport. Het was -19 en ik vond het natuurlijk zielig. Ik heb een doos buiten gezet met een mandje en deken erin. Hij heeft daar in geslapen. De volgende dag was hij rond een uur of 9 weg, dus wij dachten dat het maar voor een nachtje was, maar we hadden het mis.
Rond kwart voor 5 hoorde weer dat gemauw. Hij was super lief, maar zag er niet verzorgd uit. Gezien mijn zwager straks op zich zelf gaat, had hij zoiets van, ik wil hem wel hebben.
Dus nu loopt er een 3e kat rond, die door mijn katten nog niet helemaal geaccepteerd is, maar dat komt wel. We hebben hem Daffie genoemd. Mijn zwager is helemaal lijp van Daf legertrucks, dus vandaar.

dreamgirl

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 7 december 2007, 13:20:52 »
Hahaha...ik dacht eerst nog dat ie vernoemd was naar Daffie Duck  :D

Witch

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 10 december 2007, 03:55:48 »
Het gaat steeds beter. Alleen Winky is nog grommerig tegen hem, maar hij gaat haar gewoon uit de weg. Ook Kay (hond) is wat rustiger nu, dus ook dat gaat al een stuk beter.
Het is echt een geweldig beest. Hier een foto van hem.