Log in of registreer jezelf. 18 september 2019, 09:04:02

Auteur Topic: Mijn twee- danwel viervoetige, harige danwel verige of schubbige levensmaatje!  (gelezen 21009 keer)

Offline Robbie

• Executive
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • http://damonbrooks.blogspot.com/
Wat een loebas! (L)

En leuke omgeving idd daar Witch! (en leuke honden ook :) )

Witch

• Gast
Die bruine zijn ook allemaal hetzelfde he! Hij lijkt erg op Kay vind ik. Is hij ook zo'n donder [email protected]?

Brutaalste hond van de wereld, maar met dit weer issie helemaal uitgeteld  :ph34r:

Dat kan helemaal niet, want die woont hier bij mij!! hahaha
Zelfs met dit weer blijft hij actief. Ik moet hem echt aanpakken dat hij rustig blijft.

Thnx Robbie!! Waar ik ook kom met ze, iedereen vindt ze geweldig. Vooral Kay valt erg in de smaak, omdat hij gewoon gek is. hahaha

dreamgirl

• Gast
Citaat
Geplaatst door: Witch
Vooral Kay valt erg in de smaak, omdat hij gewoon gek is. hahaha

Is het niet zo dat de honden op hun baasje gaan lijken  :whistle:  LOL ;o)

Witch

• Gast
Ja idd, Kay lijkt veel op 3s! whoeoeoehahahahaha

dreamgirl

• Gast
Zie je wel...het klopt dus  ^_^ 

Hier nog een keertje ons Pietje  -_-  die we nu met dit hete weer af en toe nat nevelen met de plantenspuit

Witch

• Gast
Heb je geen badje aan zijn kooi? Ik had een parkiet die niet wist hoe ze zich moest badderen. Ze maakte de wanden nat en dan ging ze er langs met haar koppie en lijfje. hahaha Was echt een grappig gezicht.

dreamgirl

• Gast
Die van ons gaat ook niet badderen...we hebben wel een badje hoor...maar daar wast ie alleen z'n kopje in  :rolleyes: het liefst zit ie in mijn glas water hahahaha...en dat is wel leuk voor een keertje...maar niet iedere keer  -_-

Witch

• Gast
Hahaha ja, dat deed die van mij ook. Ook in mijn haar, als ik net mijn haar gewassen had.
Ik zou best wel weer een parkiet willen, maar ik heb nu 2 katten waarvan 1 een tijger is, dus die zou ik nooit vertrouwen bij een vogel, muis enz.

Offline elmo

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Re: Mijn twee- danwel viervoetige, harige danwel verige of schubbige levensmaatje!
« Reactie #23 Gepost op: 4 oktober 2006, 09:00:29 »
fijne dierendag, lieve diertjes[/color]
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
Re: Mijn twee- danwel viervoetige, harige danwel verige of schubbige levensmaatje!
« Reactie #24 Gepost op: 18 december 2006, 10:22:43 »
Gister is ons konijn overleden....
Zaterdag was er nog niets aan de hand, gister haalde mijn dochter hem uit zijn hok, zag hij er heel raar uit..leek wel of hij helemaal opgezwollen was en hij kon zich nauwelijks bewegen....een uurtje later was hij dood...

En dan vertel je het aan mensen en dan wordt er gewoon gereageerd van..."valt niet op zo vlak voor de kerst".....erg leuk hoor zo'n grap... :@

dreamgirl

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 18 december 2006, 10:41:13 »
Behoorlijk misselijk...zo'n zogenaamde grap...maar voor veel mensen is een huisdier "maar" een dier...niet iets waar kinderen...of grote mensen zich verschrikkelijk aan kunnen hechten.

Sterkte ermee!

Witch

• Gast
We hebben weer wat sneeuw er bij gehad de laatste 3 dagen en nu schijnt de zon weer, dus heerlijk om met de honden ff in de tuin te spelen.

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
Gaaf zo'n lekker pak sneeuw.
Als er hier 3 vlokken vallen geven ze al een weeralarm af... ;o/ Wordt iedereen aangeraden om binnen te blijven...

dreamgirl

• Gast
Wow....wat een sneeuw....en wat leuk om de honden zo'n plezier te zien hebben  :D

Wij hebben hier de warmste winter sinds ze zijn begonnen met de weermetingen  :wsup 

Nikky

• Gast

Ontzettend gaaf Witch!

Wat ligt daar toch een hoop sneeuw!........en dat ook voor een langere periode......en dan nog eens zo'n strak blauwe lucht erbij en een zonnetje......helemaal goed!  :D