Log in of registreer jezelf. 18 september 2019, 08:56:04

Auteur Topic: Mijn twee- danwel viervoetige, harige danwel verige of schubbige levensmaatje!  (gelezen 21008 keer)

Offline Angel

• Senior
    • Bekijk profiel
    • http://www.xs4all.nl/~angelof9
Zijn hier nou alle berichten verdwenen of ligt het aan mij?

Ik kwam even een fotootje plakken van onze logeerhond, het schattige beest:

If you can't be a good example then you'll just have to be a horrible warning.

Offline Robbie

• Executive
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • http://damonbrooks.blogspot.com/
Ze laat haar tanden zien?  :huh:

Maar lijkt verder wel lief. Zal later nog es foto van Scotty plaatsen. Heeft wel wat weg jullie logeerhond. :)

Offline Angel

• Senior
    • Bekijk profiel
Ze heeft een scheve bek, haar tanden steken uit. Het beest heeft geen greintje agressie in zich.

Witch

• Gast
Hahaha Angel, het is zoals je me al schreef een hond die ik ook niet zo gauw zal aanschaffen, omdat het niet mijn type hond is. Mijn zus heeft een Pekinees gehad en dat was ook zo'n drolletje die ik zo zou willen hebben, maar zelf zou ik er nooit op komen om dit ras aan te schaffen.
Eigenlijk stom, want het gaat om het karakter natuurlijk. Een poedel daarin tegen vind ik een K** ras en zal ik nooit aanschaffen.

Offline Angel

• Senior
    • Bekijk profiel
Ik vind haar lange haar ook wel een gedoe, alles blijft erin hangen. Als het mijn hond zou ik het af laten scheren denk ik. Maar ze is zo superlief en heel erg speels, je lacht je rot met dat beest.

Ik houd ook niet van poedels.

ibung

• Gast
ik hou niet van honden....

Offline elmo

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Van sommige honden hou ik niet en van andere wel. Ik heb bij honden hetzelfde als bij mensen..het klikt wel of het klikt niet. Mijn schoonouders destijds hadden een hond, was een kruising tussen een bouvier en een ierse wolfshond. Ik vond hem eng en ik vertrouwde hem niet. Ik durfde al helemaal de kinderen niet bij hem in de buurt te laten. Tja en zo'n beest voelt dat aan...we zijn nooit dikke vriendjes geworden....

Met andere honden daarentegen kan ik meestal heel goed opschieten. Zou er alleen zelf nooit 1 nemen, ik vind ze leuk bij anderen
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

Witch

• Gast
Hahaha dat gevoel heb ik nou met kinderen Elmo!

Hier zijn mijn kinders die een hoop lol hebben op een van de vele meren die we hier hebben.

« Laatst bewerkt op: 19 juli 2006, 23:02:24 door Witch »

dreamgirl

• Gast
Wow...wat een mooie omgeving daar!  :thumbup:

En ook mooie honden hoor ;o)

Offline elmo

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Ziet er idd mooi uit.....en je hondjes zien er idd ook lief uit..
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

ibung

• Gast
veel muggen zeker, met al dat water?

Offline Angel

• Senior
    • Bekijk profiel
Re: Mijn twee- danwel viervoetige, harige danwel verige of schubbige levensmaatj
« Reactie #11 Gepost op: 20 juli 2006, 15:44:17 »
Hoe beleven de honden Canada, Witchy? Merken ze dat ze in een andere omgeving zijn?

Offline [email protected]

• Executive
  • Save_us.Y2J
    • Bekijk profiel
Mijn hond doet.

Witch

• Gast
Die bruine zijn ook allemaal hetzelfde he! Hij lijkt erg op Kay vind ik. Is hij ook zo'n donder [email protected]?

De honden vermaken zich hier prima, lekker veel ruimte voor ze om te spelen en te zwemmen.
Ik denk wel dat ze erg er in hebben dat ze op een hele andere plaats zijn, temeer ook omdat ze heeeeeel veel wild ruiken. Vooral de grond eekhorns vinden ze erg leul. hahaha

Elk jaar zijn de muggen hier erg, maar ook daar wen je aan gek genoeg. Had niet verwacht dit te zeggen, maar ik heb er niet zoveel erg meer in.
Er zijn ook heel veel reuze libellen of te wel de Dragonfly. Doen helemaal niets, zijn juist goed tegen de muggen larven. Maar ondanks dat, zijn er toch heel veel muggen.
Hier heb je ook een ziekte die muggen overbrengen en die heet West Nile. Vooral zieke en oudere mensen kunnen hier aan dood gaan. Ik maak me er iig niet zo druk om.

Offline [email protected]

• Executive
  • Save_us.Y2J
    • Bekijk profiel
Die bruine zijn ook allemaal hetzelfde he! Hij lijkt erg op Kay vind ik. Is hij ook zo'n donder [email protected]?

Brutaalste hond van de wereld, maar met dit weer issie helemaal uitgeteld  :ph34r: