Log in of registreer jezelf. 18 augustus 2019, 06:43:54

Auteur Topic: Invision Board  (gelezen 87065 keer)

dreamgirl

• Gast
Invision Board
« Reactie #585 Gepost op: 22 juni 2006, 22:41:33 »
Sorry....ik kan het snappen  :kissiekiss:  

Witch

• Gast
Invision Board
« Reactie #586 Gepost op: 23 juni 2006, 04:10:45 »
Jemig, ben ff een klein weekje niet op het forum geweest en weer een hoop gezeik!
Je hebt helemaal gelijk hoor Kid, maar wel jammer dat het zo moet.

Ik hoop dat het snel opgelost is en dat iedereen zich weer kan inschrijven, want daar is het forum tenslotten voor. Maar dat geK** moet maar eens afgelopen zijn.

Ik vind het een mooi aanbod [email protected], ik hoop dat je wat kan regelen of iig aan info kan komen.

SUCCES KIDDO!! :huggie:  

dreamgirl

• Gast
Invision Board
« Reactie #587 Gepost op: 23 juni 2006, 08:44:36 »
Trouwens...nog iets geks...kom ik gisterenavond hier op het forum...sta ik al ingelogd  :huh:

Normaal log ik altijd uit...sluit het internet...en de volgende keer dat ik kom moet ik me weer opnieuw aanmelden...niks aparts...behalve gisteren dan.
Zou er iemand anders zich aangemeld hebben op mijn naam?  :o
Maar zelfs als ik vergeet uit te loggen...het internet afsluit...dan weer hier kom...moet ik weer opnieuw inloggen....maf hoor!

Nu moet ik er wel bijzeggen...gisterenmiddag kon ik wel mijn naam en paswoord invullen....maar kreeg ik de melding "dit menu is uitgeschakeld"  en nog iets meer ( wat weet ik nu even niet )...zou het daar aan liggen?
Normaal is het zelfs zo...als ik te lang niks post of doe...ik automatisch word uitgelogd...dus ik vind het maar gek allemaal   :rolleyes:

Offline Incurable

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
    • TWO TWO 79 - Old Schoopl Punk Rock
Invision Board
« Reactie #588 Gepost op: 24 juni 2006, 12:12:29 »
Wat een loser zeg. Het hacken van iemands site is gewoon te zielig voor woorden. Zeker als je er geen reden voor hebt (ruzie o.i.d.)

Kid, geweldig dat je het recht hebt weten te breien!
Die registratie-stop moet maar even om erger te voorkomen.

Is er nog een ip adres o.i.d. te achterhalen?

Non illegitimus carborundum!
www.twotwo79.nl