Log in of registreer jezelf. 7 december 2022, 19:04:09

Auteur Topic: Hello Again!  (gelezen 4857 keer)

PietER

• Gast
Hello Again!
« Gepost op: 6 oktober 2005, 17:26:43 »
Hoi Ryan en de rest, lang geleden maar ik wist mijn code niet meer, heb dus maar even een nieuwe account aangemaakt omdat ik ook ander e-mailadres heb en zo.

Ik val maar even met de deur in huis wat betreft mijn bevindingen van de serie tot nu toe:

Het begon een beetje saai vond ik en in het deelnemersveld kon ik maar weinig opvallende personen ontdekken. Natuurlijk zijn we in het verleden verwend met complete mafketels als Björn en andere buitenaardse wezens die zo uit een film weggelopen leken te zijn. Inmiddels een paar weken later is het toch wel weer reuze interessant allemaal. Stomverbaasd over de manier waarop Esther na een zware oversteek per vlot onthaald werd op haar nieuwe Bounty-Paradijs dat binnen een uur eerder een totale hel bleek te zijn. Tijdens onze expeditie in 2001 zaten er ook best een paar rotzakken bij, maar zo onmenselijk heb ik het niet meegemaakt. Buitengewoon merkwaardig hoe de in de Flowerpower-tijd-verdwaalde hippy John, een heel leger van achterbakse, onbetrouwbare kuddedieren achter zich weet te scharen....maakt niet uit wat hij zegt, de rest volgt. Respect voor Esther die het zolang vol wist te houden tussen al dat ongedierte. Voor de rest kan ik niet zeggen dat er nou zo veel is gebeurd, al geniet ik er best van. Heel benieuwd naar de samensmelting want het gaat er sterk op lijken dat het hierboven besproken tuig de rekening gepresenteerd zal krijgen. De kans bestaat dan wel dat als die er allemaal uitvliegen dat het op het einde een beetje saai gaat worden. De productie zal daar wel iets leuks op verzonnen hebben.

De kijkcijfers zijn in ieder geval heel goed en dat schijnt voor Talpa de maatstaf te zijn of er in 2006 een All Stars komt. Dus Ryan, volgend jaar zitten we lekker op Palau of weet ik waar.

Groeten,

Pieter

Offline Sushi

• Aspirant Super Elite
    • Bekijk profiel
Hello Again!
« Reactie #1 Gepost op: 6 oktober 2005, 18:41:31 »
:) Hey Pieter!! Wat ontzettend leuk dat je weer eens langs komt waaien hier!! Als je naar topic Expeditie Robinson gaat, zie je allerlei subtopics, met de kandidaten van dit jaar...daar zie je ook dat wij weer ontzettend meeleven met de kandidaten van dit jaar...Hoe is het met jou verder??
"Welcome to my world of makebelieve
Check your reality at the door...."

Offline [email protected]

• Executive
  • Save_us.Y2J
    • Bekijk profiel
Hello Again!
« Reactie #2 Gepost op: 6 oktober 2005, 19:25:03 »
Citaat
De kijkcijfers zijn in ieder geval heel goed en dat schijnt voor Talpa de maatstaf te zijn of er in 2006 een All Stars komt. Dus Ryan, volgend jaar zitten we lekker op Palau of weet ik waar.

Valt daar geen petitie voor te tekenen of iets dergelijks? Geloof dat iedere Robinson fan wel zit te wachten op een allstar editie :)

En fijn te zien dat ook de ex-kandi's opmerken dat sommigen dodo's daar op dat eiland toch niet ál te lief zijn in vergelijking met vorige jaren.  

Witch

• Gast
Hello Again!
« Reactie #3 Gepost op: 6 oktober 2005, 19:41:28 »
Welkom terug Pieter!

Ik kan alleen maar zeggen, ik hoop dat John en Carl mee mogen met de All Stars en dat jullie hun dan het zelfde gevoel kunnen geven, als dat hun aan Esther hebben gegeven.

Ik kijk iig erg uit naar de All Stars!

Het zou iig erg leuk zijn, als je mee babbelt in de topics over ER.

dreamgirl

• Gast
Hello Again!
« Reactie #4 Gepost op: 11 oktober 2005, 19:46:48 »
Hoi PietEr...lang geleden...maar leuk dat je er weer bent  :thumbup:  

Offline Daino

• Lid
    • Bekijk profiel
Hello Again!
« Reactie #5 Gepost op: 11 oktober 2005, 23:44:03 »
Dag Pieter,

Je weet het je bent een van mijn favorieten voor de Allstars...
Wie is jouw favoriet dit jaar ???

Ik ben voor Marnix.... :thumbup:  
Kam zuid : te sterk voor Noord.....!!!!

dreamgirl

• Gast
Hello Again!
« Reactie #6 Gepost op: 12 oktober 2005, 21:29:30 »
Hey Daino...ook welkom terug...kom je nu weer wat vaker?  

Offline Daino

• Lid
    • Bekijk profiel
Hello Again!
« Reactie #7 Gepost op: 14 oktober 2005, 17:38:31 »
Lief van je dreamgirl, ja ik kom langs als ik iets heel belangrijk te zeggen heb over Robinson.
Trouwens, gaan jullie naar Oberon ook kijken ?
Kam zuid : te sterk voor Noord.....!!!!

dreamgirl

• Gast
Hello Again!
« Reactie #8 Gepost op: 16 oktober 2005, 09:56:00 »
Ik iig niet...kijk op het moment alleen maar tv als ER komt  :)  

Witch

• Gast
Hello Again!
« Reactie #9 Gepost op: 26 oktober 2005, 14:20:33 »
:blubberdeblubber: Ik denk dat Pieter geen zin meer heeft om met ons van gedachten te wisselen.
Maar hoop doet leven en ik ga er voor duimen, dat hij ons toch nog eens komt vertellen wat hij van deze ER serie vindt.