Log in of registreer jezelf. 25 april 2019, 09:47:39

Auteur Topic: Meredith  (gelezen 13415 keer)

Turbo

• Gast
Meredith
« Reactie #45 Gepost op: 28 oktober 2005, 20:59:44 »
Blijkbaar zeg ik dan soms toch nog zinnige dingen, anders kan ik het ook niet verklaren... ;)  

Offline Sushi

• Aspirant Super Elite
    • Bekijk profiel
Meredith
« Reactie #46 Gepost op: 29 oktober 2005, 01:19:06 »
Heeft iemand ooit anders beweerd dan?? B)  
"Welcome to my world of makebelieve
Check your reality at the door...."

djSharkeY

• Gast
Meredith
« Reactie #47 Gepost op: 29 oktober 2005, 11:23:41 »
Citaat
De ene persoon is sneller te beïnvloeden, dan een ander. Maar ik denk als je naar de leeftijd kijkt, dat jonge meiden en ook jongens, maar zal minder zijn, erg beïnvloedbaar zijn. Zeker als de ander persoon een volwassen man is, die de leeftijd van je vader heeft.
Hoewel dit waarschijnlijk hoe dan ook persoonsgebonden blijft, zit er wellicht een kern van waarheid in. Veel jongeren hebben de neiging om zich wel iets aan te trekken van wat mensen met meer levenswijsheid te zeggen hebben.. Toch ken ik ook wel jongeren die -ook al op jeugdige leeftijd- een heel eigenwijze kijk hebben op het leven (of moet ik zeggen kritische?).. In het geval van ER 2005 kunnen we echter wel concluderen dat de jongeren over het algemeen vrij mak achter de ouderen aan lopen. Eigenlijk is dat wel jammer. Het was leuker geweest als er -ook bij de jongeren- eentje met een echte mening was geweest...

Turbo

• Gast
Meredith
« Reactie #48 Gepost op: 29 oktober 2005, 14:47:35 »
Ik denk dat die er al uit liggen... Nicole, zojuist Max... en Fleur heeft inmiddels ook al afgeleerd om in discussie te gaan...

Turbo

• Gast
Meredith
« Reactie #49 Gepost op: 31 oktober 2005, 22:34:08 »
Goed gedaan Meredith, jammer dat het net niet lukte tegen Marnix...
« Laatst bewerkt op: 31 oktober 2005, 22:34:55 door Turbo »

djSharkeY

• Gast
Meredith
« Reactie #50 Gepost op: 2 november 2005, 11:50:09 »
Ik gunde het je zo Meredith..  <_<  

Witch

• Gast
Meredith
« Reactie #51 Gepost op: 15 november 2005, 11:46:06 »
Vond haar inzet bij de proeven altijd erg goed, maar verder hebben we dan ook weinig van haar gezien.
Het pact die ze met Maxime, Emma en Wim had gesloten tegen de NLers, neem ik haar ook niet in dank af.
Het niet opkomen voor Esther, neem ik haar niet in dank af.

Ze heeft iig heel veel ervaring op gedaan en haar zelfvertrouwen is enorm gestegen, maar ik ben blij dat ze niet in de finale staat.

djSharkeY

• Gast
Meredith
« Reactie #52 Gepost op: 15 november 2005, 11:53:13 »
:o Ik ben het helemaal met je eens, Witch!  :thumbup:  

Turbo

• Gast
Meredith
« Reactie #53 Gepost op: 15 november 2005, 13:15:28 »
Ik niet. Meredith heeft in het begin gewoon meningsloos rondgelopen... ze wilde nooit conflicten en bleef op de achtergrond, de mening van de meerderheid delend in het kamp waar ze zat.

Na de samensmelting heeft ze zich van een heel andere kant laten zien, en die was wat mij betreft positief.

Offline Incurable

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
    • TWO TWO 79 - Old Schoopl Punk Rock
Meredith
« Reactie #54 Gepost op: 16 november 2005, 12:06:40 »
Kan me alleen maar bij Witchy aansluiten.
toen er nog 2 kampen waren was ze een duidelijke meeloper met John en Carl en hebben het zelfs gepresteert om Esther erg negatief neer te zetten door plotseling (Wim en Meredith) het mogelijke complot dat Esther opperde in de openbaarheid te brengen. Dit was voor John  toen de druppel om het duel aan te gaan (die hij gelukkig verloor). Voor mij kwam dit over als proberen in een goed blaadje te komen bij de beide boe-mannen over de rug van esther heen.

Sinds de samensmelting is ze sterk gegroeit en werd ze steeds meer een waardige Robinson. We mogen haar dankbaar zijn dat ze Carl eruit heeft weten te krijgen.
Toch is het niet meer dan logisch dat marnix consquent bleef en de eerste afvaller van de proef de zwarte stem gaf, net zoals bij Douwe.

Ik ben nog steeds voor Marnix of anders Fleur. Fleur was een niet overdreven aanwezige, maar wel een zeer constante factor.
Als je bedenkt dat ze al in het begin botste met Maxime en er bijna uit had gelegen (Nicole was het alternatief in dit verhaal) heeft ze het goed gedaan door in de finale te komen.

Meredith, in 2e instantie een leuke meid, maar niet erg dat ze geen Robinson wordt.

En 1 ding weten we zeker.... ze vondt het allemaal SUPÉR! ;)
Non illegitimus carborundum!
www.twotwo79.nl

Witch

• Gast
Meredith
« Reactie #55 Gepost op: 18 november 2005, 16:21:59 »
Citaat
Ik niet. Meredith heeft in het begin gewoon meningsloos rondgelopen... ze wilde nooit conflicten en bleef op de achtergrond, de mening van de meerderheid delend in het kamp waar ze zat.

Na de samensmelting heeft ze zich van een heel andere kant laten zien, en die was wat mij betreft positief.
De punten die ik op noem, zijn haar minpunten van voor de samensmelting.
Daarna is ze zeker gegroeid.
Je kan zelfs veel dingen aan haar onervarenheid wijten, maar dat maakt voor mij geen verschil, dat ik het andere meer gun om in de finale te komen. En met andere bedoel ik dan Marnix en Fleur.

Turbo

• Gast
Meredith
« Reactie #56 Gepost op: 19 november 2005, 01:07:21 »
Ik vind dat Marnix de enige is die het echt verdient. Verder maakt het me niet zo heel veel uit eigenlijk.  

Offline [email protected]

• Executive
  • Save_us.Y2J
    • Bekijk profiel
Meredith
« Reactie #57 Gepost op: 19 november 2005, 11:51:47 »
Dikke doei! met onopvallend rondhuppelen op dat eiland red je het gelukkig niet  :whistle:  

Witch

• Gast
Meredith
« Reactie #58 Gepost op: 19 november 2005, 12:08:29 »
Citaat
Ik vind dat Marnix de enige is die het echt verdient. Verder maakt het me niet zo heel veel uit eigenlijk.
Marnix is idd de gene die het meest deed in de groep. Fleur heeft daarin haar steentje bij gedragen en Marleen nam het koken voor haar rekening.
Nu dat Emma op Gual zit, zeker nu ze alleen is, moet ze voor zich zelf zorgen. Maar er is rijst enz. genoeg, dus zo moeilijk is dat niet. Verder heb ik haar ook niet veel zien doen.
Dus van mij mogen Marnix en Fleur in de finale staan en dan zal Marnix winnen en terecht!

Maar goed, zo ver is het nog niet. Marnix en Fleur moeten eerst zien om op die balk te blijven staan.