Log in of registreer jezelf. 7 december 2022, 19:09:17

Auteur Topic: Emma  (gelezen 14569 keer)

Offline Sushi

• Aspirant Super Elite
    • Bekijk profiel
Emma
« Gepost op: 29 augustus 2005, 21:04:32 »
Emma's topic....
"Welcome to my world of makebelieve
Check your reality at the door...."

Turbo

• Gast
Emma
« Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2005, 23:46:29 »
Ik weet nog niet precies of zij de leukste van de dames is, maar zij was in ieder geval alvast enigszins aanwezig.

Leuke meid zo op het eerste gezicht.

Turbo

• Gast
Emma
« Reactie #2 Gepost op: 13 september 2005, 00:10:39 »
Uiterlijk ok, maar ik zou graag willen dat ze meer in beeld komt... en de opmerking bij het stemmen...?  :o Een ton redenen... das best veel...  :mrgreen:  

djSharkeY

• Gast
Emma
« Reactie #3 Gepost op: 13 september 2005, 00:31:06 »
Hmm, ik vind haar ook niet echt knap nee..  :)  

Turbo

• Gast
Emma
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2005, 20:48:00 »
Goed gedaan bij de immuniteitsproef.
Nog beter gedaan om Carl terug te sturen.

Veel plezier met Chico...

Offline Angel

• Senior
    • Bekijk profiel
    • http://www.xs4all.nl/~angelof9
Emma
« Reactie #5 Gepost op: 19 oktober 2005, 09:46:10 »
Volgens mij wordt dat heel gezellig met die drie op Gual.

If you can't be a good example then you'll just have to be a horrible warning.

Offline sambadiet

• Lid
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #6 Gepost op: 19 oktober 2005, 13:49:19 »
worst case scenario: volgende week wint Carl de immuniteitsproef, hij stuurt Marnix terug en hij kraakt Emma volledig op Gual
"Metallica has taken my life, taken my speech, taken my hearing..."

Offline Angel

• Senior
    • Bekijk profiel
    • http://www.xs4all.nl/~angelof9
Emma
« Reactie #7 Gepost op: 19 oktober 2005, 14:21:49 »
Ik heb over dat scenario nagedacht en toen dacht ik: kan Emma ook gewoon terug gaan? Ik zou voor geen goud met die kwal op een eiland gaan zitten als ik de keus had.

If you can't be a good example then you'll just have to be a horrible warning.

Witch

• Gast
Emma
« Reactie #8 Gepost op: 19 oktober 2005, 15:55:49 »
Carl weet natuurlijk ook wel, dat hij niet altijd gegarandeerd is van de overwinnen voor immuniteit, dus zal hij toch zieltjes voor zich moeten winnen.
Daarom verwacht ik, dat dit zijn doel zal zijn bij Emma, maar of dit hem gaat lukken betwijfel ik.

djSharkeY

• Gast
Emma
« Reactie #9 Gepost op: 24 oktober 2005, 21:54:45 »
Wat Emma vertelde op dat eiland met Marnix: Dat je eindelijk kunt leven bij het nu, dat planning en toekomst totaal onbelangrijk wordt.. Dat was zo mooi..  :kissiekiss:

En ze is zo lief voor Chico, dus al twee bonuspunten verdiend vandaag mijnerzijds!  :thumbup:  

Offline [email protected]

• Executive
  • Save_us.Y2J
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #10 Gepost op: 24 oktober 2005, 22:26:29 »
Citaat
worst case scenario: volgende week wint Carl de immuniteitsproef, hij stuurt Marnix terug en hij kraakt Emma volledig op Gual
Wieh, we hebben een helderziende!  :D  

Offline Sevein

• Elite
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #11 Gepost op: 24 oktober 2005, 22:29:13 »
Citaat
Wat Emma vertelde op dat eiland met Marnix: Dat je eindelijk kunt leven bij het nu, dat planning en toekomst totaal onbelangrijk wordt.. Dat was zo mooi..  :kissiekiss:

En ze is zo lief voor Chico, dus al twee bonuspunten verdiend vandaag mijnerzijds!  :thumbup:
Ja.. Emma heeft het helemaal begrepen vandaag.....  :)  :)

Heerlijk als je zo'n moment van innerlijke rust en volledige instemming met het moment hebt....

utopie  :unsure:  :unsure:  :huh: zou ik ooit zo ver geraken??? ;)

So I play along when I hear that favourite song
I'm gonna be the one who gets it right.
You better know when you're swingin' round the room
Look's like magic's solely yours tonight

Offline sambadiet

• Lid
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #12 Gepost op: 25 oktober 2005, 02:06:54 »
Citaat
Citaat
Wieh, we hebben een helderziende!  :D
het is altijd hetzelfde in robinson... als iets evident lijkt dan loopt het helemaal omgekeerd af... (vorige week in de trailer leek het evident alsof Carl naar huis zou gaan)

geloof het of niet, maar voor de eilandraad wist ik zeker dat Maxime eruit zou gaan. Het leek te evident dat Douwe eruit zou gaan, en Douwe had een hekel aan Maxime, en Douwe's karakter kennende ik wist dat die al zijn stemmen op Maxime zou inzetten...

En wat zeikt die Carl over oneerlijkheid?  :angry:  bah wat een mottige vent (als antwerpenaar ben ik niet trots  :angry: )
"Metallica has taken my life, taken my speech, taken my hearing..."

Witch

• Gast
Emma
« Reactie #13 Gepost op: 25 oktober 2005, 08:30:54 »
Citaat
Douwe had een hekel aan Maxime, en Douwe's karakter kennende ik wist dat die al zijn stemmen op Maxime zou inzetten...

Douwe heeft geen hekel aan Maxime, hij zag hem als zijn grootste concurrent, dat vind ik toch wat anders.
Daar kwam bij, dat Douwe er van overtuigd was, dat zowel Maxime als Carl op hem zouden stemmen, daarom zijn wanhoopsdaad. Nu heeft hij dus geen stem meer over en is de kans heel groot dat hij volgende week vertrekt.

Emma is heel beïnvloedbaar, ze is dan ook nog jong. Ik hoop dat ze in blijft zien, dat Carl de bad guy is.
En ze is idd heel lief voor Chico en ik hoop dat ze Carl ff verteld dat hij een grote LUL is, als hij Chico weg jaagt.

djSharkeY

• Gast
Emma
« Reactie #14 Gepost op: 25 oktober 2005, 12:33:18 »
Citaat
Emma is heel beïnvloedbaar, ze is dan ook nog jong. Ik hoop dat ze in blijft zien, dat Carl de bad guy is.
En ze is idd heel lief voor Chico en ik hoop dat ze Carl ff verteld dat hij een grote LUL is, als hij Chico weg jaagt.
 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

en anders wil ik haar wel een handje meehelpen en ff door de beeldbuis heenkruipen bij wijze van spreke..   B)