Log in of registreer jezelf. 21 oktober 2021, 19:36:56

Auteur Topic: TV: series, films, diverse programma's  (gelezen 63460 keer)

dreamgirl

• Gast
TV: series, films, diverse programma's
« Gepost op: 2 februari 2005, 21:58:49 »
Outback Jack!

Oké, ik heb het nu voor de eerste keer helemaal af zitten kijken. In 1 woord: VERSCHRIKKELIJK!  :sm8: Ik vergeet sowieso altijd hoe erg meiden kunnen gillen  :blink: Wat een ellende....wat een kakmeiden....en wat gunnen ze mekaar lekker alles ( maar niet heus)  >.< Zoals ze bezig waren in de hotelkamers en in die beauty-salon....ieks. Dit lijken toch wel erg verwende nesten te zijn. Jack lijkt me nog wel oprecht te zijn....al zou het me niks verbazen als op het eind van de rit blijkt dat hij helemaal niet in de bush-bush thuis hoort  ;)
Dit was voor mij dus ééns....en nooit meer!  

Offline Angel

• Senior
    • Bekijk profiel
    • http://www.xs4all.nl/~angelof9
« Reactie #1 Gepost op: 3 februari 2005, 09:19:18 »
Ik kan daar nier naar kijken, naar zo'n belachelijk programma. Aan een show meedoen om een vent te krijgen die je niet eens kent, dan spoor je toch niet...

If you can't be a good example then you'll just have to be a horrible warning.

dreamgirl

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 3 februari 2005, 09:32:24 »
Het lijkt mij ook dat ze allemaal...ook de man...een dubbele agenda hebben. Ze moeten wel haast nog een reden hebben. Want om zo aan een man te komen >.<  Gisteren dan ook...Jack...zegt ie...als ik met ieder alleen ben voelt het alsof die persoon het is...zit dan ook met alle vier te zoenen  :o Ik zou hem niet eens meer hoeven. Je zag die meiden ook super verliefd kijken. Misschien is dat dan nog wel gemeend op dat moment...maar zou me mooi lullig voelen als je dus achteraf ziet dat hij zo ook bij die andere deed!
Brrrrr ( kan er geen "koude rilling"-smiley komen??? )

Offline Robbie

• Executive
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • http://damonbrooks.blogspot.com/
« Reactie #3 Gepost op: 3 februari 2005, 09:36:26 »
Ach ik vind zo'n programma's meestal wel lachen omdat het meestal zo dom is. Zoiets als The Bachelor waar een hoop pinnige, jaloerse, kattige vrouwen elkaar de loef afsteken om zelf maar leuk bevonden te worden bij De Begeerde Vrijgezel.

Zoals: een vrouw was heerlijke chocolademousse aan het maken voor die man, komt er zo'n kutje in de keuken, die neemt een stiekem een handvol zout en roert dat er dan stiekem door. Daarmee wou ze dat andere meisje belachelijk maken, maar ze maakte alleen zichzelf onpopulair, want nu kon die andere die chocomousse aan hem geven en zei ze 'Ja sorry, maar X heeft er een hoop zout doorgedaan."

Haha dom maar leuk!

dreamgirl

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 3 februari 2005, 09:44:10 »
Citaat
Ach ik vind zo'n programma's meestal wel lachen omdat het meestal zo dom is.
Dat is ook de reden dat ik niet kijk  ;)
Ja...vrouwen zijn belachelijk als ze alleen met vrouwen onder elkaar zijn :blink:
Ik ben ook meer een mannen-vrouw. Mannen doen wat dat betreft niet moeilijk. What you see is what you get :thumbup: Kijk maar met werken...alleen vrouwen is vaak herrie in de tent ( afgezien dat het dan sowieso een kippenhok is)....maar er hoeft maar 1 mannelijke collega bij te zijn...en de sfeer is meteen een stuk beter! Altijd maar stiekem achter iemands rug om kletsen....een ander niks gunnen als ze er zelf beter van kunnen worden.... :bwaak:  

Offline Sevein

• Elite
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 3 februari 2005, 10:05:53 »
Ik lig dus helemaal dubbel om outback Jack… en ik kijk omdat jack erg leuk is om naar te kijken…en omdat de meiden zo dom zijn… LOL
So I play along when I hear that favourite song
I'm gonna be the one who gets it right.
You better know when you're swingin' round the room
Look's like magic's solely yours tonight

Offline Sushi

• Aspirant Super Elite
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 3 februari 2005, 10:14:15 »
Dat nieuwe programma lijkt me ook wel leuk..Van Del tot Dame...waarin ze 10 kroegpoezen om willen turnen naar ladies... :lol:

Citaat
:blubberdeblubber:  
"Welcome to my world of makebelieve
Check your reality at the door...."

SharkeY

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 3 februari 2005, 14:02:40 »
Citaat
Ik kan daar nier naar kijken, naar zo'n belachelijk programma. Aan een show meedoen om een vent te krijgen die je niet eens kent, dan spoor je toch niet...
Ik blijf het opvallend vinden hoe Angel en ik wat betreft dat soort programma's op 1 lijn liggen...  :chuckles:  

dreamgirl

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 3 februari 2005, 15:33:11 »
Citaat

:blubberdeblubber:

Hahahaha...ik dacht dat dit meer een smiley was voor als ik me zielig vind!

Offline Sushi

• Aspirant Super Elite
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 3 februari 2005, 19:01:21 »
Je kunt er diverse interpretaties aan geven.... ;)  

Turbo

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 3 februari 2005, 20:29:46 »
Ik kijk liever naar Will en Grace... Ik stel voor dat we Shark en Sevein als zodanig hier als equivalenten hanteren...  :P

Liefhebbers voor de rollen van Karen en Jack?  :mrgreen:  

Offline Sevein

• Elite
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 3 februari 2005, 20:34:35 »
Citaat
Ik kijk liever naar Will en Grace... Ik stel voor dat we Shark en Sevein als zodanig hier als equivalenten hanteren...  :P

Geen probleem.. als het appartement erbijkomt zoals in de serie..  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  
So I play along when I hear that favourite song
I'm gonna be the one who gets it right.
You better know when you're swingin' round the room
Look's like magic's solely yours tonight

Offline Sushi

• Aspirant Super Elite
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 3 februari 2005, 20:44:36 »
Citaat

Liefhebbers voor de rollen van Karen en Jack?  :mrgreen:
 (w00t) Jaaa...mag ik Karen zijn...please???

Turbo

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 3 februari 2005, 20:48:15 »
Dan mag je eerst wel een wat aan je stem gaan doen en je borsten laten vergroten... en een hekel krijgen aan iedereen die je kent... en een huishoudster nemen en ook nog een stinkendrijke vent zoeken...  :mrgreen:  (w00t)  

Offline Sushi

• Aspirant Super Elite
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 3 februari 2005, 20:50:09 »
Citaat
Dan mag je eerst wel een wat aan je stem gaan doen en je borsten laten vergroten... en een hekel krijgen aan iedereen die je kent... en een huishoudster nemen en ook nog een stinkendrijke vent zoeken...  :mrgreen:  (w00t)
Bitcherig ben ik al... <_< commentaar op mijn boezem??? Een wonderbra doet ook al veel....die stinkendrijke vent zit in de bak...en een illegale huishoudster pluk ik hier wel uit het asielzoekerscentrum... ;)