Log in of registreer jezelf. 3 juli 2022, 14:33:06

Auteur Topic: Treasure Hunters  (gelezen 6276 keer)

Offline Robbie

• Executive
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • http://damonbrooks.blogspot.com/
Treasure Hunters
« Gepost op: 16 juni 2006, 22:50:54 »
Programma dat zondag in Amerika begint en waarschijnlijk de volgende dag te downloaden valt.

Citaat
From the producers of The Da Vinci Code, Project Runway and Top Chef !
In this fast-paced adventure reality series, multi-player teams try to stay one step ahead of each other as they are mentally and physically challenged in their quest of a promised hidden treasure. The teams must avoid elimination as they travel to historically significant locations where they must decipher cryptic codes and puzzles, each with a clue leading them closer to solving the ultimate puzzle, and obtaining the coveted grand prize.

Stukje uit artikel:
Citaat
Treasure Hunters: Series Premiere
Advance Review: Hunting for treasure sure looks like fun.
by Staci Krause

June 14, 2006 - I've heard a lot of skepticism voiced about NBC's new reality show Treasure Hunters, created by the producers of The Da Vinci Code movie and Last Comic Standing. Many believe it is going to be a cheap knock-off of The Amazing Race. After watching the screener of the series premiere, a full 2-hour funfest, I can honestly say it is much better than The Amazing Race. In fact, it is what I always wished The Amazing Race would be. The premise involves ten teams of three racing around the country (and beyond its borders) solving riddles and puzzles in order to win an ultimate treasure. In their search for the treasure, they must find the key. To find the key, they must obtain seven artifacts.

Officiƫle site (waar je ook een trailer kan zien)

Ik ga het zeker eens proberen. Makers van de film van The Da Vinci Code. En van Prject Runway, wat ook wel leuk was (is pas op Vlaamse tv geweest). En een soort intelligentere Amazing Race vorm.

Offline [email protected]

• Executive
  • Save_us.Y2J
    • Bekijk profiel
Treasure Hunters
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2006, 22:59:58 »
Het ruikt echt naar Terra Icognita  :rolleyes:  

Offline Robbie

• Executive
    • Bekijk profiel
Treasure Hunters
« Reactie #2 Gepost op: 16 juni 2006, 23:11:58 »
Ik zie de link met Terra Incognita niet echt. Daar was het een opgeblazen verhaal over niks.

Hier moeten ze tenminste ook nog racen en interessante opdrachten vervullen en er valt elke keer een team af. (terwil er bij Terra Incognita vijf jaar lang iedereen in bleef zitten)

Offline [email protected]

• Executive
  • Save_us.Y2J
    • Bekijk profiel
Treasure Hunters
« Reactie #3 Gepost op: 16 juni 2006, 23:52:31 »
daar hadden ze ook 'interessante' opdrachten en moest er ook een 'mysterie ontrafeld worden'.

Anyway, ik wacht jouw commentaar op afl1 wel af voor ik moeite ga doen om het te downen ;)

Offline Robbie

• Executive
    • Bekijk profiel
Re: Treasure Hunters
« Reactie #4 Gepost op: 27 juni 2006, 21:29:12 »
Heb het gezien en vind het wel leuk. Eerste aflevering niet zo, maar de 2e wel.
Er is geen sprake van "een mysterie" dat ontrafeld moet worden. Teams moeten gewoon elke aflevering een artefact zoeken door raadsels op te lossen en snel te zijn. Met al die artefacts samen weten ze de plaats van de schat.
Maar in de eerste aflevering zijn er bvb 9 artefacts, maar 10 teams. Team dat het het laatste vindt kan dus nooit mee de schat vinden en ligt uit het spel.

En de kandidaten zijn wel grappig. Drie ultradomme rednecks, drie Miss USA kandidates die niet verkozen waren tot Miss USA, drie dikke luie negers, een duivelse priesterfamilie en eye candy voor Bram (vrouwelijke grad students).
Ik ga't dus volgen in ieder geval. Al was het maar om de rednecks uit te lachen.  -_-

Witch

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 22 augustus 2006, 04:45:58 »
Vanavond de finale gehad en het was allemaal erg spannend. Ik zal niet zeggen wie er gewonnen heeft, want dan verpest ik het misschien voor andere.
Maar ik vond het echt wel de moeite waar. Geweldige opdrachten, waar iedereen zijn voordeel mee kon doen.
Ben benieuwd Robbie, of jij het bent blijven volgen?

Offline Robbie

• Executive
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 23 augustus 2006, 20:13:57 »
Ben het wel blijven volgen, maar met minder interesse dan bij Amazing Race. (en het was allemaal erg patriotisch)

Ah gelukkig, ik dacht dat de finale al lang geweest was en kreeg hem nergens gevonden. Vreesde al dat ik em niet te zien zou krijgen, maar zal de komende dagen wel es zoeken dan! (bedankt om de winnaar nog niet te verklappen! Ik had je berichtje heel voorzichtig woordje per woordje gelezen  ^_^ )

Witch

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 24 augustus 2006, 20:36:16 »
Nee nee, niets verraden. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden.

Maar je hebt wel gelijk wat dat patriotisme betreft, was soms wel erg overdreven allemaal. Maar ik vond de opdrachten wel erg leuk en ook spannend.

Offline Robbie

• Executive
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 24 augustus 2006, 21:27:59 »
Ik heb het intussen ook gezien. Goeie winnaars. En het was best wel een leuk concept ja.

En ik haatte de Fogals.  :angry:

Witch

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 24 augustus 2006, 21:48:37 »
Hahaha an all American family. Kots!