Log in of registreer jezelf. 19 april 2021, 23:28:02

Auteur Topic: Concerten  (gelezen 43476 keer)

SharkeY

• Gast
Concerten
« Gepost op: 1 juni 2004, 13:33:08 »
24 juni ga ik met Dave naar een klassiek concert. Ik ben niet in voor alle vormen van klassiek, maar het betreft hier een instrumentaal van bekende klassieke nummers met een hele hoop strijkers en mijn favoriete klassieke nummer "Morgenstimmung", dus dat lijkt me wel gaaf ;)

Offline Ellen

• Aspirant Senior
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Concerten
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2004, 10:51:30 »
Morgen naar de Peppers, ik heb er zin an! Ware het niet dat die Anthony blijkbaar zijn haar weer moest laten groeien en het er echt niet uitziet nu  <_<  

BWEH  
Knock me down I'll get right back up again
I'll come back stronger than a powered up Pac-Man
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Was a million miles from here
Somewhere more familiar

Offline Angel

• Senior
    • Bekijk profiel
    • http://www.xs4all.nl/~angelof9
Concerten
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2004, 11:35:20 »
Wat een meisjeshaar!

If you can't be a good example then you'll just have to be a horrible warning.

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
Concerten
« Reactie #3 Gepost op: 15 juni 2004, 12:04:30 »
Echt afgrijselijkgewoon, iemand enig idee hoe ik een schaar meesmokkel in de Arena?  
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Somewhere more familiar

Witch

• Gast
Concerten
« Reactie #4 Gepost op: 15 juni 2004, 12:10:43 »
Hahahaha het lijkt wel een pruik!!

Ik zou gewoon voor een tondeuse gaan Ellen!! :D  

Offline Sevein

• Elite
    • Bekijk profiel
Concerten
« Reactie #5 Gepost op: 17 juni 2004, 07:43:49 »
Willen hier natuurlijk wel verslag Ellen  B)  B)  B)  
So I play along when I hear that favourite song
I'm gonna be the one who gets it right.
You better know when you're swingin' round the room
Look's like magic's solely yours tonight

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
Concerten
« Reactie #6 Gepost op: 17 juni 2004, 10:29:21 »
Kijk ff op www.pepperfans.nl Daar zullen verslagen genoeg staan  :mrgreen:

Maar goed, we waren er dus net over 10 uur en er zaten ongeveer 20 mensen voor ons. Het was waaierig en echt koud als de zon achter de wolken verdween maar goed, 's middags trok heel dat wolkenveld open en kon ik mijn jas in de auto gooien (die 200 meter verderop stond) en lekker van het zonnetje genieten. Rond 1 uur kwam Tomas bij ons zitten die ik ken van Talk2 forum en vroegere molathons. Toen eindelijk de hekken rond half 6 opengingen en we alemaal gefouilleerd werden was het eerste wat ik zag een trap van hier naar Tokio en terug  :blink:
Ik had tegen die tijd al pijn aan bips van het ongelukkige zitten want echt veel ruimte heb je niet, voetjes begonnen ook al aardig zeer te doen dus ik dacht no way dat ik ga rennen om tegen het podiumaan te komen, laat mij maar lekker in het eerste vak staan. Niels ging wel rennen maar die heeft het uiteindelijk niet gehaald, was echt een hele afstand, eerst die vele trappen, toen de lengte van een heel voetbalveld over, toen de breedte nog eens, toen weer een trap en toen weer een half voetbalveld terug *hijg*
Chicks on Speed waren echt afgrijselijk en werden zelfs met bekertjes bekogeld. Normaal zou ik dit zielig vinden maar in dit geval niet want echt, ze vroegen erom. 3 dames die vreemd gekleed gingen en wazige make up droegen ala Kiss en halverwege het "optreden" kwam er een 4de dame bij die niets anders deed dan wat luchtgitaar spelen  :oei: = FOUT!
The Roots waren wel aardig, het is mijn smaak muziek niet (hiphop) maar het klonk iig niet slecht.
Wij stonden ongeveer 15 meter van het podium af en dan recht voor het podium btw...
Nou, rond half 10 kwamen eindelijk de Peppers en het dak ging eraf (figuurlijk dan)
Bekende nummers die ik me zo ff kan herinneren zijn Californication, Fortune Faded, Give it away, Get on top, Don't stop, Zephyr Song enz....
Halverwege het concert besloten Tomas en ik ietswat naar de zijkant te gaan om 2 redenen, 1: we hadden ontzettende dorst en 2: het was bijna niet uit te houden daar ivm het gespring, getrek, geduw, geheadbang (ik word oud)
Wij dus ff dat voorste vak uit om een biertje te kopen en toen we terugkwamen gingen we aan de zijkant staan, zo keek je schuin op het podium maar je had toch een goed zicht en er stond verder zowat niemand dus je kon rustig springen.
We stonden er nog geen 5 minuten, komt Flea onze richting uitgewandeld met zijn gitaartje  :o
Ik dus echt dat bier aan de kant gemieterd en gillen en springen haha en toen stond ie dus echt recht voor onze neuzen stil!  :o  Natuurlijk kwamen er meteen ik weet niet hoeveel man daar ook staan maar omdat wij daar al stonden en ik goed ben in het breed staan hadden we daar weinig last van en was echt kicken om Flea echt recht voor je neus te hebben  :thumbup:
Rond 23.00 uur was het gedaan, en eer we de Arena uitwaren was het 00.15 uur (stom stadion)
Onderweg nog pakweg een uurtje in de file gestaan en om precies half 2 waren we weer thuis, met pijn aan voeten, benen, keel en bips maar het was het allemaal waard!
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Somewhere more familiar

Offline Marian

• Addicted
  • *
    • Bekijk profiel
Concerten
« Reactie #7 Gepost op: 18 juni 2004, 08:54:18 »
<_< ik ben vreselijk jaloers op je!  <_<  
Mag het licht uit, als ik je in mijn armen sluit?
[size=8]de dijk[/size]

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
Concerten
« Reactie #8 Gepost op: 18 juni 2004, 11:54:53 »
Ook op mijn voeten die nóg pijn doen? En mijn bips voelt ook nog niet zoals normaal  :(

Geloof me, er zitten ook nadelen aan mjah, de voordelen zijn wel groter  :D
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2004, 11:55:21 door Ellen »
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Somewhere more familiar

Offline Incurable

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
    • TWO TWO 79 - Old Schoopl Punk Rock
Concerten
« Reactie #9 Gepost op: 24 juni 2004, 13:39:51 »
Nooit gedacht dat het er nog van zou komen, maar 13 juli as ga ik eindelijk

SKINNY PUPPY

live zien!

in Paradiso...

Skinny Puppy is eind jaren 70 begonnen als de eerste echte techno-industrial band. Het lichtend voorbeeld voor latere bands als Ministry en Nine Inch Nails.
Nummers als 'Smothered Hope' (ook gecovered door Ministry) 'Dig It', 'Killing Game', 'Far too Frail' zijn inmiddels klassiekers geworden.

Oorspronkelijk bestonden ze uit 3 mensen, maar een van de heren heeft inmiddels iets teveel aan het witte poeder gezeten, waardoor er nog maar 2 over zijn. Maar de belangrijkste 2 mensen (Nivek Ogre en Kevin Key) zijn er nog, dus met een invaller moet het ook wel lukken!

Non illegitimus carborundum!
www.twotwo79.nl

Turbo

• Gast
Concerten
« Reactie #10 Gepost op: 24 juni 2004, 20:00:37 »
Ik ga 7 juli wederom naar The Doors of the 21st Century in het Voorst Nationaal in Brussel. Ben benieuwd of het weer net zo goed wordt als de vorige keer dat ik daar was (13 dec vorig jaar)...

Turbo

• Gast
Concerten
« Reactie #11 Gepost op: 8 juli 2004, 11:10:18 »
Nou, ik ben dus geweest... dat ging niet helemaal zonder slag of stoot (deels mijn eigen schuld, dat zeker)... maar het is dus toch gelukt.

Dit keer begon het later en was het eerder afgelopen (nu 2 uur, vorige keer 3 uur)... Misschien omdat het een doordeweekse avond was, misschien omdat ze toen meer zin hadden, who knows.

Vorige keer speelden ze 7 van de 10 nummers van LA Woman, maar nu helaas maar 1... (Dus geen Changeling, Love her Madly, Been down so long, Hyacinth House, Texas Radio en  :(  geen Riders on the Storm)... Ook geen When the Music's over en ook geen Cristal Ship, dus dan is het wel een uurtje korter.

Maar hoewel het vorige keer beter was, was het ook nu zeker nog een goed en heel gaaf concert. En... we stonden vooraan, precies naast waar iedereen aan het springen was... Ik was een soort van stootkussen, maar daar ben ik goed in.

De playlist was als volgt (voor wie er nog naar Weert gaan vanavond)...
Back Door Man
5 to 1
Not to touch the earth
Take it as it comes
Love me two times
Moonlight Drive (incl Horse Latitudes)
Wild Child
Spanish Caravan
People are Strange
Alabama Song (Whiskey Bar)
Peace Frog
Break on Through
Light my Fire
Roadhouse Blues
Touch me
LA Woman
En de toegift:
Unknown Soldier
Soul Kitchen

Ik doe dit uit mijn hoofd, dus ik kan er 1 of 2 vergeten zijn.

Verder zong Ian Astbury erg goed, hoewel hij wel een paar keer verkeerd zat met de tekst. Robbie (Krieger) en Ray (Manzarek) waren weer in vorm, vooral Robbie kan nog erg goed gitaar spelen... ook erg mooi om te zien hoe zijn oude vingers over de gitaar gaan.

Van Ray weten we nog steeds niet of ie geestelijk nog wel helemaal in orde is...  :whistle:

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
Concerten
« Reactie #12 Gepost op: 8 juli 2004, 18:04:56 »
Frank gaat vanavond naar de Doors! Ik besloot niet mee te gaan want vond het veel te duur, vooral als je bedenkt dat de helft van de band gestorven/gestoord is  :mrgreen:

Ben wel zeer benieuwd hoe ie het gaat vinden, jullie horen het nog, fijn te horen dat je je geamuseerd hebt Turb!
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Somewhere more familiar

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
Concerten
« Reactie #13 Gepost op: 22 juli 2004, 02:39:56 »
Concert of a lifetime: Eddy Wally!

Nou, ik ben weer thuis van een ultieme ervaring: Eddy Wally zien optreden!  :rofl:

Ik heb er een zeer dubbel gevoel over, ik heb na vanavond echt respect gekregen voor de goede man en dat had ik niet verwacht.  Maar echt, hij was super, kreeg de hele zaal mee, ga er maar eens aan staan, het was beregezellig! Ik zou bijna in staat zijn de volgende keer weer te gaan als ie in de buurt optreedt  ;)

Van de andere kant blijft het een lachwekkend figuur natuurlijk  :-$
Hij schijnt een nieuwe single uit te hebben, en jawel, jullie kunnen em allemaal meezingen, op de melodie van Fransje Bauer, heb je even voor mij:

'k Voel me beter dan ooit....
Je hoort mij nie meer klagen
'k Voel me beter dan ooit
Nee ik zal niet meer zagen (of zoiets)  :rofl:

Die single wil ie dus blijkbaar ook goed promoten want hij heeft em vier keer gezongen in 1 uur  :o  :o

Verder moet ik bekennen dat ik deze keer niet gedaan heb wat ik meestal wel doe als ik ergens nieuw ben en dat is me gedragen  :-$
Ik heb daar echt rondgelopen van: "Boeien, ik zie deze mensen nooit meer, ze zien mij nooit meer, interesseert me niet hoe ze over me denken" Bram had min of meer dezelfde instelling, onze verlegen Robs iets minder alhoewel die af en toe ook flink uit zijn bolletje ging en Frank bleef natuurlijk de hele avond de rust zelve  :mrgreen:
Anyway, ik geloof dat we wel de aandacht getrokken hebben, die van Eddy in ieder geval, volgens mij had ik zelfs sjans met em  :rofl:  :rofl:

Echt een geweldige avond gehad, ik kan het iedereen aanraden: Ga eens naar Eddy Wally en gedraag je alsof je z'n grootste fan bent  :D

ps, wat bram en robbie er van vonden mogen ze zelf vertellen

Voor foto's: http://www.blomdondje.fotopic.net/
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2004, 02:42:51 door Ellen »
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Somewhere more familiar

Offline Sevein

• Elite
    • Bekijk profiel
Concerten
« Reactie #14 Gepost op: 22 juli 2004, 07:37:00 »
Klinkt erg gezellig  :D  :D  :D

Dus toch een beetje Frans Bauer  ;)  ;)  ;)

@ Robbie en Bram---> ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen ...  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

pleassssee????  :engeltje:  
So I play along when I hear that favourite song
I'm gonna be the one who gets it right.
You better know when you're swingin' round the room
Look's like magic's solely yours tonight