Log in of registreer jezelf. 18 mei 2022, 07:42:41

Auteur Topic: Voetbal  (gelezen 84101 keer)

SharkeY

• Gast
Voetbal
« Gepost op: 28 september 2004, 17:36:10 »
Tot mijn verbijstering ontdekte ik dat er nog geen topic over voetbal bestond?? Hoe slecht sommigen ook over deze sport mogen denken wellicht.. Het is natuurlijk nog wel steeds sport nummer 1 in Nederland, en volgens mij ook de rest van Europa..

De eerste wedstrijden op Europees niveau zijn reeds gespeeld. Vanavond speelt Ajax uit tegen Bayern München, een zware klus als je het mij vraagt.. Toch zullen ze moeten winnen om een beetje in de race te blijven. Ik ben benieuwd! Wie ook??
« Laatst bewerkt op: 28 september 2004, 17:37:03 door SharkeY »

Offline Ellen

• Aspirant Senior
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Voetbal
« Reactie #1 Gepost op: 28 september 2004, 19:05:38 »
Het gaat hier toch over voetbal hé? Omdat je Ajax noemt?  :whistle:  :P  
Knock me down I'll get right back up again
I'll come back stronger than a powered up Pac-Man
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Was a million miles from here
Somewhere more familiar

SharkeY

• Gast
Voetbal
« Reactie #2 Gepost op: 28 september 2004, 19:09:39 »
ow, gaan we zo beginnen  :P Ik snap al meer waarom niemand het tot nog toe heeft aangedurfd om zo'n topic te openen..  :whistle:

AJAX! *klap klap klap* AJAX! *klap klap klap* AJAX!  :sm1:  :thumbup:  
« Laatst bewerkt op: 28 september 2004, 19:11:09 door SharkeY »

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
Voetbal
« Reactie #3 Gepost op: 28 september 2004, 19:12:40 »
Volgens mij had Bram al ooit zo'n topic geopend maar kan ook op een ander forum zijn geweest...was snel weer gesloten iig  :lol:

Hey, leuke foto van die smurf joh, echt tof  :thumbup:  
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Somewhere more familiar

Esther

• Gast
Voetbal
« Reactie #4 Gepost op: 28 september 2004, 22:47:58 »
ik was wel onder de indruk van de F side tijdens de herdenkingsdienst voor Andre.Was wel duidelijk dat het echt zijn cluppie was.
En Ajax was ook het cluppie van mijn papa, daarom blijft het ook voor altijd mijn cluppie.

SharkeY

• Gast
Voetbal
« Reactie #5 Gepost op: 29 september 2004, 12:56:16 »
Het blijft uiteraard ook mijn 'cluppie'.. Ondanks de 4-0 nederlaaag gisteren in München. Het grote voordeel aan verliezen is ten eerste dat je weer nuchter tegen de dingen aan kunt kijken en ten tweede dat het daarna alleen maar weer bergopwaarts kan gaan!

In Europees verband zie ik graag alle Nederlandse clubs goed presteren, dus het doet wel een beetje pijn. Maar hopen dat PSV vanavond voor wat betere zin zal kunnen zorgen..

:rolleyes:  

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
Voetbal
« Reactie #6 Gepost op: 29 september 2004, 13:08:31 »
Die discussie heb ik al es eerder gehad met iemand en ik kan daar dus echt niet bij.
Volgende week in de competitie scheld je bv PSV helemaal verrot (bij wijze van spreken) maar in Europees verband moedig je ze aan?

Kan ik dus niet, ik zal nooit juichen voor een andere club, hooguit beleefd applaudiseren als ze een mooie goal hebben gemaakt maar aanmoedigen? Nee....

Kijk dus ook zowat nooit naar andere Europese wedstrijden, ik hoor de uitslag later wel  :-$  
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Somewhere more familiar

Esther

• Gast
Voetbal
« Reactie #7 Gepost op: 29 september 2004, 15:17:01 »
Ik kan ook wel beleefd zijn voor de uitslag van andere clubs, maar ik vind mijn cluppie gewoon net even wat meer bijzonder.
Mijn papa had er bijna bij gespeeld totdat hij erachter kwam dat meisjes en uitgaan ook leuk waren, en toen geblesseerd werd enzo.
Maar hij heeft wel bij Willem II gezeten (amateurs met kans tot doorstroming), dus dat is ook mijn cluppie, maar niet zo als Ajax.

SharkeY

• Gast
Voetbal
« Reactie #8 Gepost op: 29 september 2004, 16:44:14 »
Citaat
Die discussie heb ik al es eerder gehad met iemand en ik kan daar dus echt niet bij.
Volgende week in de competitie scheld je bv PSV helemaal verrot (bij wijze van spreken) maar in Europees verband moedig je ze aan?

Kan ik dus niet, ik zal nooit juichen voor een andere club, hooguit beleefd applaudiseren als ze een mooie goal hebben gemaakt maar aanmoedigen? Nee....
Dus als ik je nu goed begrijp Ellen...

Als 9 oktober Oranje tegen Macedonië speelt...

Dan ga jij hard juichen als Vennegoor Of Hesselink een doelpunt maakt, maar als Van Der Vaart er eentje inschiet dan blijft het bij een beleefd applaus (hooguit) ??

:sm6:  

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
Voetbal
« Reactie #9 Gepost op: 29 september 2004, 16:47:59 »
Nee  :P

Nederlands Elftal is heel anders als bv Ajax in de Champions League, met Nederlands elftal juich ik voor élke goal maar moet toegeven dat ik me altijd wel een beetje trotser voel als ie door een PSV'er is gemaakt  ;)

En met Ajax in de CL kijk ik dus nog niet eens, alleen als ze toevallig tegen PSV moeten dan (is dit mogelijk trouwens??)
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Somewhere more familiar

SharkeY

• Gast
Voetbal
« Reactie #10 Gepost op: 29 september 2004, 17:19:40 »
Theoretisch gezien zou dat wel mogelijk zijn ja, maar als Ajax blijft spelen zoals gisteren, is de kans daarop dit seizoen vrij miniem..  <_<  

Turbo

• Gast
Voetbal
« Reactie #11 Gepost op: 29 september 2004, 18:23:57 »
Volgens mij werd er gewoon in het topic sport over voetbal gepraat, dus dat zal de reden geweest zijn, maar dat terzijde...

Ik ben dus in Europa altijd voor de Nederlandse clubs, je gaat toch niet (in dit geval) voor Bayern Munchen zijn? Ik moet wel zeggen dat ik het nu erg amusant vind dat Ajax een keer goed op z'n kloten gehad heeft, zeker omdat een andere Nederlander daar bijna in zijn eentje verantwoordelijk voor is geweest.  :P

Maar vanavond ben ik enorm voor PSV, laat die Grieken het lekker bekijken (is een concurrent als het gaat om het aantal plaatsen voor NL in Euopa).  :whistle:  

En dan de UEFA-cup... er is dus een kans dat alle 4 de clubs doorgaan... dat zou erg mooi zijn.  :mrgreen:  :mrgreen:  

SharkeY

• Gast
Voetbal
« Reactie #12 Gepost op: 29 september 2004, 19:09:29 »
Turbo, ik wist dat ik op je kon bouwen  :)  

Offline Ellen

• Aspirant Senior
    • Bekijk profiel
Voetbal
« Reactie #13 Gepost op: 29 september 2004, 19:09:34 »
Nee Turbo, ben ook niet voor Bayern, heel die wedstrijd interesseert me gewoon niet. Waarom zou die me moeten interesseren? Omdat er een Hollands clubbie tegen speelt? Heette dat clubbie PSV toevallig? Niet? Ow, nou...dan interesseerde me die wedstrijd dus niet  :P  
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Somewhere more familiar

SharkeY

• Gast
Voetbal
« Reactie #14 Gepost op: 29 september 2004, 19:15:24 »
Ik wist niet dat Eindhovenaren zo op zichzelf waren..  :whistle: