Log in of registreer jezelf. 7 december 2022, 18:55:45

Auteur Topic: Strijd der Titanen  (gelezen 154815 keer)

dreamgirl

• Gast
Re: Strijd der Titanen
« Reactie #795 Gepost op: 7 juli 2006, 09:02:07 »
Was het niet met Ryan z'n expeditie...dat daar een vrouwenkamp en een mannenkamp was???
Volgens mij kregen de mannen toen als leider Fatima....en de vrouwen kregen Bjorn. ( help )

Op zich maakt het toch niks uit? Als alleen de vrouwen tegen elkaar strijden...hoe kunnen ze dan in de minderheid zijn  :huh:

Wat voor proeven ze ook krijgen...dan krijg je dat daar ook de sterke...meest sociale enz. overblijven...en na een tijdje heb je dan al weer de samensmelting... :rolleyes:

Nikky

• Gast
« Reactie #796 Gepost op: 7 juli 2006, 09:51:36 »
Het wordt idd wel 1 groep na de samensmelting.

Maar als voor de samensmelting tijdens de proeven de vrouwen steeds de proeven verliezen, dan blijven er weinig vrouwen over…….   :huh:  Dit gebeurt als de proeven alleen uit fysieke proeven bestaan. Dus het is te hopen dat de proeven niet allen uit fysieke proeven bestaan……en dat ze er dus een beetje rekening mee houden....  -_-

Je krijgt namelijk de beste tv als de groep zowel uit vrouwen als mannen blijft bestaan, vind ik dan.

Maar ik geef toe dat de zware fysieke proeven juist leuk zijn om naar te kijken!  :thumbup:

En idd was er een vrouwenkamp en mannenkamp tijdens de 1e expeditie van Ryan……. Dat concept hebben ze ook best snel omgegooid, omdat daar ook de mannen steeds de proeven wonnen, als ik me niet vergis………

dreamgirl

• Gast
« Reactie #797 Gepost op: 7 juli 2006, 10:00:20 »
Ja oké...als dan ook echt met de proeven tegen de mannen gestreden moet worden...dan kan het moeilijker worden.
Ze zouden dan de fysieke proeven onderling kunnen doen...en de psychische proeven met z'n allen  :thumbup:

Nikky

• Gast
« Reactie #798 Gepost op: 7 juli 2006, 10:22:52 »
Ja, dat zou vernieuwend zijn! De groep hun eigen proeven laten doen tot aan de samensmelting! Dan hou je de sterkste mannen en de sterkste vrouwen over!  :thumbup:  :thumbup:

Witch

• Gast
« Reactie #799 Gepost op: 8 juli 2006, 03:46:44 »
Misschien hebben ze wel heel zwakke mannen uitgezocht. hahaha :ryan:

Offline elmo

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #800 Gepost op: 8 juli 2006, 14:34:35 »
Of hele sterke vrouwen.... :ryan:

In 2003 was hetvolgens mij helemaal niet zo dat het manneneiland alles won...ik weet nog die proef met die balken, waar Ryan steeds vanafviel :whistle: En dat het vrouweneiland die kip won. Ik geloof pas bij de derde of vierde proef dat de mannen iets wonnen.
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2006, 14:37:29 door elmo »
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening