Log in of registreer jezelf. 7 februari 2023, 07:11:14

Auteur Topic: Strijd der Titanen  (gelezen 156644 keer)

Offline elmo

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Strijd der Titanen
« Reactie #780 Gepost op: 19 juni 2006, 22:34:55 »
Moet wel even aan dat concept wennen...Belgische mannen tegen Nederlandse vrouwen.  
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2006, 22:51:50 door elmo »
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

dreamgirl

• Gast
Strijd der Titanen
« Reactie #781 Gepost op: 20 juni 2006, 08:16:38 »
Mij maakt het niet uit...ben allang blij dat de Strijd der Titanen er tussen is gekomen...hoeven we niet zo lang te wachten op een nieuwe ER  

Emma

• Gast
Re: Strijd der Titanen
« Reactie #782 Gepost op: 3 juli 2006, 13:06:21 »
Ja vind ik ook! Konden alle fans zich lekker concentreren op iets anders, en toch van E.R!
Superleuke afleveringen geworden!

Nikky

• Gast
« Reactie #783 Gepost op: 4 juli 2006, 16:40:18 »
Ik hoop alleen dat ze voor Robinson 2006 types als John uit 2005 thuis laten  :angry:  ............  dan kan ik er iets meer van genieten.......

Ben wel zeer benieuwd wat ze er deze keer van gaan maken in Panama…..

Witch

• Gast
« Reactie #784 Gepost op: 5 juli 2006, 02:57:42 »
Aan de ene kant heb ik dat gevoel ook Nikky, maar zonder dit soort mensen, wordt het wel heel saai allemaal, dus van mij mogen ze er wel weer bij, kan ik me lekker ergeren. hahaha

dreamgirl

• Gast
« Reactie #785 Gepost op: 5 juli 2006, 09:05:28 »
Juist die mensen zorgen er voor dat jaren later we nog over ze praten  :ryan:
Kijk naar Nolleke...Bjorn....Mick...John enz.
En ik wil niet zeggen dat deze personen superirritant zijn...tenminste niet voor mij...maar ze vallen met hun gedrag wel op! Dat maakt het leuk  -_-

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #786 Gepost op: 5 juli 2006, 09:23:15 »
Mensen die gewoon irritant zijn, houden het idd wel leuk om naar te kijken. Het geval John vind ik wel anders. John heeft heel bewust Esther lopen treiteren.  Dat kon dan voor ons misschien het programma minder saai maken, maar voor Esther moet dat vreselijk zijn geweest....ik weet niet of ik dat nou zo leuk vind, zulke figuren.

Maar mensen zoals Bjorn, Mick, Klaar, Nolleke enz, ja die moet je er wel bijhebben om het leuk te maken..

Nikky

• Gast
« Reactie #787 Gepost op: 5 juli 2006, 09:33:04 »
Ik ben het wel met jullie eens dat dat het programma wat smeuïger maakt, maar ik had op een gegeven moment zo’n medelijden met Esther……… ik vond het een beetje te…….. ze werd toch echt aangevallen en niet meer met respect behandeld……..

Maar mensen zoals Mick, Bjorn enz heb je natuurlijk nodig voor zo’n programma.

En he, een goed meningsverschil is altijd leuk om naar te kijken!  -_-

dreamgirl

• Gast
« Reactie #788 Gepost op: 5 juli 2006, 09:42:53 »
Het geval John/Esther was idd niet normaal....en zoals John haar behandelde...met hulp van ( hoe heet ie ook alweer) ...gewoon belachelijk  :angry:

Maar hij is ook de enige in de expedities geweest die zich zó gedragen heeft...de andere hadden nu eenmaal een karakter dat irritaties op riep bij de medekandidaten.

Ik denk altijd maar zo...ook die mensen kennen mensen die van hun houden!

Witch

• Gast
« Reactie #789 Gepost op: 6 juli 2006, 04:23:44 »
John is idd een verhaal apart en zulke mensen hoeven voor mij ook niet meer. Hij heeft een psychologische oorlog gevoerd samen met ..... ben ook ff zijn naam kwijt. Ik heb een hekel aan dat soort mensen, Robbin was er ook zo een, alleen iet wat genuanceerder.

Ik erger me wel dood aan mensen zoals Bjorn en Mick, maar die mogen wel blijven wat mij  betreft, omdat het daar door niet zo saai wordt.

dreamgirl

• Gast
« Reactie #790 Gepost op: 6 juli 2006, 08:59:28 »
Heb even gekeken op oude forum...het was Carl

Grappig...op de eerste pagina van dat topic was het nog:

- Hij ziet er iig goed uit
- Vind hem wel leuk enz

De laatste paar pagina's...kotst iedereen hem uit hahaha

Nikky

• Gast
« Reactie #791 Gepost op: 6 juli 2006, 11:02:45 »
Ik lees net in een oud berichtje van elmo, dat de strijd zal zijn: Nederlandse vrouwen tegen Belgische mannen. Zullen de Nederlanders dan al niet vanaf het begin in het nadeel zijn? Voor de vrouwen zal het fysiek toch een stuk zwaarder zijn …..…

Ach we zullen zien……..   ^_^

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #792 Gepost op: 6 juli 2006, 20:16:47 »
Ik vind het zo jammer voor de Nederlandse mannen en Belgische vrouwen, die hebben ze zich gewoon op laten geven, terwijl ze sowieso niet eens mee mochten doen...

Nikky

• Gast
« Reactie #793 Gepost op: 6 juli 2006, 23:00:20 »
Ja, dat is zeker jammer. Daar had ik nog niet eens aan gedacht!

Witch

• Gast
« Reactie #794 Gepost op: 7 juli 2006, 02:57:44 »
Ik lees net in een oud berichtje van elmo, dat de strijd zal zijn: Nederlandse vrouwen tegen Belgische mannen. Zullen de Nederlanders dan al niet vanaf het begin in het nadeel zijn? Voor de vrouwen zal het fysiek toch een stuk zwaarder zijn …..…

Ach we zullen zien……..   ^_^

Ik denk Nikky, dat ze de opdrachten zullen aan passen. Iig zo, dat ze niet in het nadeel zijn, omdat ze over minder kracht beschikken. Maar als ik er nog eens over na denk, dan zou  het me ook niet verbazen, als dit niet het geval zou zijn, ik zou het alleen niet eerlijk vinden.