Oke, er komt dus een All Stars volgend jaar.
Wie willen we daarin hebben.
Dit is mijn lijstje;
Mannen Vrouwen
Uit ER 1
Melvin Eva
Uit ER 2
Pieter Jeniffer
Pascale
Uit ER 3
Derek Meintje
Olivier Nolleke
Keo
Uit ER 4
Ryan Fatima
Gio Franca
Björn Esther
Melvin vond ik geweldig in 1. Hij had het over kwade geesten enz. hahaha
Verder vond ik hem wel een kandidaat voor de Robinson titel.
In voorgaande lijstjes had in uit 1 Karin, maar die is eigenlijk op de achtergrond mee gesurft en daardoor winnaar geworden, Daarom wil ik toch liever Eva zien. Zij deed iig haar mond open als het haar niet beviel.
Pieter was mijn winnaar uit 2. Zijn humor en doorzettingsvermogen vond ik geweldig. Pascale was mijn vrouwelijke favoriet. Ook een dame met pit.
Ik heb voor Nolleke gekozen, omdat zij zo heerlijk tegendraads is.
Ook Björn heb ik om die reden in mijn lijstje staan. Anders wordt het misschien allemaal heel erg saai.
Olivier vond ik wel een aardige gozer, maar ik was toch blij dat Derek won. Maar wil hem nog wel een keer zien.
Uit 4 had ik voorheen Ilona, maar twijfel tussen haar en Franca. Dus heb ik Franca maar neer gezet.
Ik heb voor Gio gekozen, omdat hij best een surviver is, alleen is hij een heel driftig manneke. Misschien dat hij geleerd heeft van de laatste keer. Daar ben ik dus heel nieuwsgierig naar.
Esther, Jeniffer en Meintje verdienen nog een 2e kans.
Meintje en Esther, omdat ze naar mijn mening te vroeg eruit gestemd zijn geworden en Jeniffer, omdat ze moest opgeven door darm problemen.
Dat laatste geld ook voor Keo.
En Fatima door haar zwangerschap heeft moeten stoppen.
En last but not least..... Ryan.
Hij had vorig jaar moeten winnen, dus ik hoop dat hij nogmaals de kans daar toe krijgt.