Log in of registreer jezelf. 18 juli 2018, 14:32:41

Auteur Topic: Expeditie Robinson 2013....  (gelezen 1751 keer)

Offline Sevein

• Elite
    • Bekijk profiel
Expeditie Robinson 2013....
« Gepost op: 7 september 2013, 00:38:53 »
Zojuist de eerste aflevering gezien...En hoewel ik van mening ben dat ze wel weer eens "onbekende" kandidaten mogen gaan selecteren..ben ik onverwacht toch nieuwsgierig naar deze editie geworden...
Veel elementen verzameld in één jaargang..geheime missie, duivelseiland en de mannen tegen de vrouwen...

Voorlopige favoriet...Robert en Paulien   :wink
So I play along when I hear that favourite song
I'm gonna be the one who gets it right.
You better know when you're swingin' round the room
Look's like magic's solely yours tonight

Offline Incurable

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
    • TWO TWO 79 - Old Schoopl Punk Rock
Re: Expeditie Robinson 2013....
« Reactie #1 Gepost op: 11 september 2013, 20:46:49 »
grappig dat je het post. Ik zat er aan te denken om ook te vragen of iemand kijkt, maar ik kijk zelf niet.
Ik kreeg het idee toen ik de trailer langs zag komen, maar omdat ik het niet verder volg dacht ik dat ik een topic beginnen beter aan een ander kon overlaten die wel kijkt.

zoals ik al eerder zei (op fb geloof ik), sinds EP er niet meer is (en Roos  *0* natuurlijk) is het toch niet meer wat
het geweest is. En dat overal BN-ers (of NBN-ers) worden gebruikt ben ik echt zat van.
Hetzelfde geldt voor de Mol. Toen het nog gewone mensen waren was het veel leuker.
Ik ben dus bij beide programma's al langer afgehaakt.
Mocht er van een van beiden nog een onbekende nederlander versie komen, dan wil ik het weer een kans geven.

Een serie die van mij wel terug mag komen trouwens (al vaker geroepen op het forum) is Oberon, dat middeleeuwse rollenspel. Maar het is maar 1 seizoen geweest helaas. geen succes dus.
Ook wel leuk was om Fort Boyard weer terug te zien...
Non illegitimus carborundum!
www.twotwo79.nl

Offline [email protected]

• Executive
  • Save_us.Y2J
    • Bekijk profiel
Re: Expeditie Robinson 2013....
« Reactie #2 Gepost op: 27 september 2013, 21:20:43 »
Eindelijk wordt er in Robinson eens tactisch gespeeld! Heerlijk! Benieuwd hoe ver Géza en Sef gaan komen :) Leuke serie!