Log in of registreer jezelf. 9 december 2018, 23:40:15

Auteur Topic: Wat doet iedereen tegenwoordig?  (gelezen 5450 keer)

Offline Sushi

• Aspirant Super Elite
    • Bekijk profiel
Re: Wat doet iedereen tegenwoordig?
« Reactie #15 Gepost op: 9 september 2013, 21:46:09 »
Leuk, zo even de globale geschiedenis van iedereen...
Hier ook eea veranderd in die 10 jaar...
Begin 2005 gescheiden, zoekende naar een baan eind 2005 bij contact center D-Reizen terechtgekomen.
Heerlijke tijd daar gehad, Bram als collega (al zat ik in Eindhoven en Bram in Breda)...zelfs Ellen nog een korte tijd als collega  :oD Na 3 jaar werd ik benaderd door Globe om manager te worden bij hun winkel in Nuenen. Even getwijfeld, in 2008 begon de crisis natuurlijk al voorzichtig zijn intrede te doen, wist niet of het verstandig was om een vast contract op te zeggen. Maar goed, toch de gok gewaagd...leuk jaar daar gehad, maar in 2009 besloot Globe al om een aantal winkels te sluiten, waardoor ze met werkplekken moesten schuiven. Aangezien ik nog geen vast contract had, mocht ik het veld ruimen voor een manager die dat wel had... Drie maanden thuisgezeten en toen terecht gekomen bij Thomas Cook, in mijn eigen regio. Eerst weer begonnen als baliemedewerkster en inmiddels alweer 2 jaar manager.
Op dit moment is de hele branche nogal instabiel en zie ik overal en bij elke keten winkels sluiten. Geen idee of ik over een jaar nog werk heb, maar goed, weinig zin om me daar nu druk over te maken.
Privé: van 2006 tot 2010 een relatie gehad, waar ik helemaal voor ging en stom genoeg mezelf in verloor. Zelfs dat bleek voor de andere partij nog niet genoeg te zijn. :)^
Enfin, ben nu dus 3 jaar happy single met lieve familie en veel vrienden door het hele land, af en toe een date en ofschoon de reiswereld inderdaad geen supersalariëring heeft (zoals Bram al aangaf), krijg ik wel de mogelijkheid om voor weinig leuke reisjes te maken....
Nog geen oma (maar ben dan ook nog lang geen Sarah  :o) ), met de kiddies gaat het ook goed met ups and downs...oudste studeert ICT in Eindhoven, tweede studeert voor zelfstandig werkend kok (de oplettende kijker heeft mij vorig jaar bij HerrieXXL voorbij zien schuiven, toen het restaurant waar hij werkte meedeed &) ), 3e zit nu in eindexamenjaar VMBO en jongste tweede jaar VMBO.

En oh ja...sinds 2 jaar ook aan de leesbril, maar kan nog voldoen met de +1/1,5 van de HEMA....  :oD
"Welcome to my world of makebelieve
Check your reality at the door...."

Offline Incurable

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
    • TWO TWO 79 - Old Schoopl Punk Rock
« Reactie #16 Gepost op: 11 september 2013, 20:00:36 »
Inderdaad erg leuk dit.. :)
Grappig dat een aantal forum-leden irl ook nog min of meer toevallig
bij elkaar betrokken bleven.

het wordt overigens wel een verkapt brillen-topic  :oD
Non illegitimus carborundum!
www.twotwo79.nl

Offline hidalgo1987

• GeĂ«erd Lid
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 18 oktober 2013, 18:05:29 »
Leuk om te lezen dat het goed gaat met iedereen.
Ik denk ik kijk nog eens terug op het forum om te kijken hoe het er nu bij staat. Tot mijn verbazing zie ik dat er toch nog regelmatig gepost word.

Hier gaat ook alles prima. Ik woon nu 5 jaar samen in Heusden ( bij Den Bosch) en ben afgelopen jaar een eigen praktijk begonnen als dietist/personal trainer. 10 Jaar geleden was ik bezig met een koksopleiding en had ik plannen om een eetcafe te starten zodra mijn opleiding was afgerond. In deze tussentijd heb ik de lerarenopleiding kunst en cultuur gevolgd en heb ik een aantal jaar voor de klas gestaan. Wegens reorganisatie in het onderwijs en het verkleinen van het budget voor cultuur werd ik overbodig en heb ik een jaartje thuisgezeten/reizen gemaakt. Het werken met eten begon toch weer te kriebelen en ben van daaruit plannen gaan bedenken wat ik daar het beste mee kon gaan doen. Door op straat te lopen kwam het besef dat er eigenlijk teveel zware volwassenen en kinderen rond liepen. Daar ben ik mij in gaan verdiepen en tot slot heb ik daar een studie in gevolgd. Mijn opleiding tot docent heeft hier ook veel voordeel aan gegeven betreft begeleiden en coachen.
Verder ben ik nog altijd enorm actief met badminton en andere sporten en gaat een deel van mijn vrije tijd uit naar mijn passie en dat is muziek maken.

Kortom het is allemaal goed gekomen met mij ;).. 

Offline Ryan

• Junior
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 22 oktober 2013, 13:29:20 »
Wat leuk, jullie zijn jezelf aan het up-date.... ;o)  Super.....
Mega druk hier....moet nog schelpjes zoeken, zandkastelen bouwen, vissen leren zwemmen, wolken voorbij kijken en dan heb je nog de zon en zee......

Kortom....Geniet van het leven.....Het duurt maar even.....!!!