Log in of registreer jezelf. 22 april 2018, 18:34:11

Auteur Topic: Antillen RIB RALLY 2008  (gelezen 8046 keer)

dreamgirl

• Gast
Re: Antillen RIB RALLY 2008
« Reactie #15 Gepost op: 28 november 2008, 07:59:10 »
O jee...zie nu dat het morgen al gaat beginnen  )))  heel erg veel succes...en gezond de finish over  :nr1

dreamgirl

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 8 december 2008, 07:57:35 »
Hoe is het gegaan? Vertel vertel vertel   :D
( ja ik weet het...ik ben nog steeds een standje ongeduld  :whistle: )

Offline elmo

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 8 december 2008, 23:08:19 »
Als ik het goed gelezen heb, zijn jullie 2e geworden...gefeliciteerd!!! :nr1
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

Offline Ryan

• Junior
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 8 januari 2009, 16:10:51 »
Aanstaande Zaterdag, 19.00 uur bij Veronica, de eerste aflevering van ons avontuur! Wij hebben hem al mogen bewonderen en het is echt een super gave aflevering geworden, dus voorlopig de komende zes weken iedere zaterdagavond bij Veronica.......THE RIBRALLY 2008.....
Mega druk hier....moet nog schelpjes zoeken, zandkastelen bouwen, vissen leren zwemmen, wolken voorbij kijken en dan heb je nog de zon en zee......

Kortom....Geniet van het leven.....Het duurt maar even.....!!!

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 21 februari 2009, 09:33:54 »
Heb eindelijk afleveringen gezien.  Zag er weer geweldig uit.
Ik vond de afleveringen beter dan vorig jaar moet ik zeggen.

Wat ik me wel altijd bedenk is dat zo'n happening ongelooflijk veel geld moet kosten. Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat het voor de volgende keer lastig gaat worden om te organisreren. Gezien de kredietcrisis waarin wij ons bevinden. Kan me voorstellen dat het in deze omstandigheden steeds lastiger wordt om sponsors te vinden.

Offline Ryan

• Junior
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 9 maart 2009, 14:56:13 »
Heb eindelijk afleveringen gezien.  Zag er weer geweldig uit.
Ik vond de afleveringen beter dan vorig jaar moet ik zeggen.

Wat ik me wel altijd bedenk is dat zo'n happening ongelooflijk veel geld moet kosten. Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat het voor de volgende keer lastig gaat worden om te organisreren. Gezien de kredietcrisis waarin wij ons bevinden. Kan me voorstellen dat het in deze omstandigheden steeds lastiger wordt om sponsors te vinden.

Klopt helemaal in beide gevallen, ook wij vonden dit keer de afleveringen echt veel mooier en tig keer beter dan vorig jaar. Er is veel tijd en aandacht gestopt in de beelden, tevens was vorig jaar de eerste keer, waar men uiteindelijk veel van opgestoken heeft en dat heeft men dit jaar duidelijk gebruikt en laten zien. Top dus....

Qua sponsoring, tjaaaa...dat blijft in iedere sport iedere keer weer een mega avontuur! Inderdaad valt het niet mee om alles voor elkaar te krijgen en is men er een dik jaar mee bezig voor de rally start. Nu is het wel zo, dat vaak meegedaht gaat worden op alle vlakken, door teams, sponsors en overige instellingen, die ontzettend begaan zijn met deze tak van sport. Mede door deze drijvende krachten komt het ieder jaar weer voor elkaar! Maar eerlijk is eerlijk....het blijft dus zoals eerder aangeven, ieder jaar weer een terugkomend avontuur op dat vlak... ;o)

Groetjes,

Ryan
Mega druk hier....moet nog schelpjes zoeken, zandkastelen bouwen, vissen leren zwemmen, wolken voorbij kijken en dan heb je nog de zon en zee......

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 10 maart 2009, 07:41:35 »
Citaat
Qua sponsoring, tjaaaa...dat blijft in iedere sport iedere keer weer een mega avontuur! Inderdaad valt het niet mee om alles voor elkaar te krijgen en is men er een dik jaar mee bezig voor de rally start. Nu is het wel zo, dat vaak meegedaht gaat worden op alle vlakken, door teams, sponsors en overige instellingen, die ontzettend begaan zijn met deze tak van sport. Mede door deze drijvende krachten komt het ieder jaar weer voor elkaar! Maar eerlijk is eerlijk....het blijft dus zoals eerder aangeven, ieder jaar weer een terugkomend avontuur op dat vlak... ;o)

Groetjes,

Ryan

Ik doelde eigenlijk op de moeilijke economische tijden , die ons allemaal au gaan doen als we de voorspellingen mogen geloven. Ik kan me voorstellen dat het dan extra moeilijk wordt, een bedrijf zal in zware economische tijden als eerste gaan bezuinigen op de sponsoring. 

Offline Ryan

• Junior
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 26 maart 2009, 16:57:56 »
Citaat

Groetjes,

Ryan

Ik doelde eigenlijk op de moeilijke economische tijden , die ons allemaal au gaan doen als we de voorspellingen mogen geloven. Ik kan me voorstellen dat het dan extra moeilijk wordt, een bedrijf zal in zware economische tijden als eerste gaan bezuinigen op de sponsoring. 

Dat had ik ook begrepen uit je vraag...het is altijd al moeilijk geweest en blijft moeilijk qua sponsoring, in deze tijd zal het er idd niet makkelijker op worden. Maar zoals ik al schreef, de meeste zijn zeer begaan met o.a. deze tak van sport en doen daar dan juist extra hun best voor. Daar bedoel ik dan de sponsor mee...... ;o)