Log in of registreer jezelf. 15 oktober 2018, 23:47:49

Auteur Topic: Adventure games op de pc.  (gelezen 9794 keer)

Offline Globe

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Re: Adventure games op de pc.
« Reactie #15 Gepost op: 4 september 2013, 10:14:27 »
Verder dan wat gitaarhaaien ben ik nog niet gekomen in de rode zee, en dat terwijl ik niks anders doe dan de goeie "spots" zoeken s'morgens om 6 uur al het water in....tegen zonsondergang weer langs alle riffen af......hopende tenminste een reefshark tegen te komen......ga ik smorgens bv linksom het rif afzwemmen, zijn ze rechtsom gezien..altijd pech gehad dus..vorig jaar extra naar Marsa Alam gegaan ervoor, om naar elfistone reef te kunnen gaan voor de white en black tips te kunnen fotograferen, had ik de pech dat je alleen mee mocht op de boot als je minimaal 40 duiken gelogd had.....
maarjah ik geef niet op en blijf proberen er eentje in het echt voor mijn camera te krijgen.
Heb wel een week lang tussen de schilpadden gesnorkeld, en de zeekoe gezien..zie mn fotoalbum op FB.

En keer met de haaienkooi naar beneden toe voor de great white, tja das nog steeds mn droom lijkt me helemaal geweldig!

Offline Incurable

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
    • TWO TWO 79 - Old Schoopl Punk Rock
« Reactie #16 Gepost op: 5 september 2013, 16:21:03 »

Gitaarhaai?

het gekke is... ik hou helemaal niet van zwemmen (te nat) en ben als de dood voor haaien.
Maar een keer in zo'n kooi lijkt me wel spannend om een keer mee te maken.

Non illegitimus carborundum!
www.twotwo79.nl

Offline Globe

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 5 september 2013, 20:32:26 »
als je me nog eens uit kan leggen hoe ik hier een fotootje kan posten dan zal ik de gitaarhaai hier wel ff posten

Offline Incurable

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 5 september 2013, 23:58:00 »
hier volgt een stappen handleiding zoals ik hem ook altijd op het werk voor collega's maak  &)

1. zoek een plaatje op bijvoorbeeld via google afbeeldingen.
   (Ik zoek altijd een plaatje die niet al te groot is, anders krijg je geloof ik een scroll-balk
     in je bericht)
2.  Als je een plaatje in google hebt gevonden klik dan even door op het plaatje tot je op de website
     van het plaatje zelf bent.
3. Klik dan met de rechtermuis knop op het plaatje en kies in het menu voor kopieren url (image location)
4. ga nu weer naar het bericht op het forum en klik op de icon onder B (van Bold). in je bericht komt
   (img)(/img) (maar dan met [ ] haken) te staan.
5. ga tussen de de beide ] en [ haken staan en plak met CTRL-V de url tussen de haken.

Edit: dit plaatje is een voorbeeld van net iets te groot. je ziet de scrollbalk onderaan het bericht.

Incy to the rescue  :whistle:
« Laatst bewerkt op: 5 september 2013, 23:59:40 door Incurable »
www.twotwo79.nl

Offline Incurable

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 6 september 2013, 00:05:57 »
 (oeps)

ik lees de laatste posten nog een keer en merk dat we wel heel erg  (:() gaan...
verhuizen met de haaien naar een ander topic?
(we hebben dan wel geen mod meer, maar toch... blijft het een beetje overzichtelijk ;)

(even weer on topic) 
leuk spelletje voor de android

bottle shoot!  erg verslavend  :oD

« Laatst bewerkt op: 6 september 2013, 00:08:16 door Incurable »
www.twotwo79.nl