Log in of registreer jezelf. 18 juli 2018, 14:27:27

Auteur Topic: Vragen aan Ryan  (gelezen 220176 keer)

Offline Ryan

• Junior
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
Re: Vragen aan Ryan
« Reactie #1395 Gepost op: 24 september 2008, 08:32:05 »
Hahahaha....wijsneus.......  :whistle:

Zekers.....mits we niet in slaap vallen tijdens de uitzending volgen we het zeker....haha....

Mega druk hier....moet nog schelpjes zoeken, zandkastelen bouwen, vissen leren zwemmen, wolken voorbij kijken en dan heb je nog de zon en zee......

Kortom....Geniet van het leven.....Het duurt maar even.....!!!

dreamgirl

• Gast
« Reactie #1396 Gepost op: 24 september 2008, 23:19:44 »
Tsja...de zorgen voorbij...krijg je weer wat andere dingen om over na te denken  :oD

Offline Ryan

• Junior
    • Bekijk profiel
« Reactie #1397 Gepost op: 25 september 2008, 09:06:19 »
Dat is in ieder geval een goed teken!!! En ook fijn om te horen.........

Tsja...de zorgen voorbij...krijg je weer wat andere dingen om over na te denken  :oD

Mega druk hier....moet nog schelpjes zoeken, zandkastelen bouwen, vissen leren zwemmen, wolken voorbij kijken en dan heb je nog de zon en zee......

dreamgirl

• Gast
« Reactie #1398 Gepost op: 26 september 2008, 15:59:10 »
Heb nog nooit zo genoten als op het moment hahaha  :whistle:

Maar goed...prettig weekend alvast...hoe bevalt het JJ op der werk? Al een nieuwe stek op het oog?

Offline Ryan

• Junior
    • Bekijk profiel
« Reactie #1399 Gepost op: 26 september 2008, 16:04:47 »
JJ heeft het lekker naar haar zin, zit inmiddels in het ritme en is helemaal bij qua werkzaamheden! Qua huis...tja....nog vol op jacht, wel al met iets bezig, maar dat wil nog niet wat wij graag willen....haha....gelukkig moeten we niets, dus alle tijd.....er komt vanzelf iets op ons padje wat het gaat zijn.....

Ook voor jou een fijn weekend, gezien het weer moet dat absoluut goed gaan komen!

Groetjes..Ryan

Maar goed...prettig weekend alvast...hoe bevalt het JJ op der werk? Al een nieuwe stek op het oog?

dreamgirl

• Gast
« Reactie #1400 Gepost op: 29 september 2008, 08:10:13 »
Bij ons...aan de andere kant van de wijk wordt toch een hele jaren '30 wijk gebouwd...is dat niks?
Ik vind tenminste die bouwstijl hartstikke mooi  ^0^ maar ja...smaken verschillen natuurlijk...en ik weet ook niet of alles al verkocht is?
Of zoeken jullie nu nog naar een appartement?

Offline Ryan

• Junior
    • Bekijk profiel
« Reactie #1401 Gepost op: 29 september 2008, 15:43:38 »
Klopt, zijn we toevallig ook naar wezen kijken een paar maanden geleden en hebben er daarna informatie over ingewonnen, ziet er allemaal zeker leuk uit, alleen als je ziet wat je krijgt tegen elk geld....ppfffff....is echt klein qua woonoppervlakte b.v. de huiskamer, niet dat we mega willen wonen, maar voor die centjes is het in onze ogen wel scheef...... ;o)

We zoeken lekker verder, er komt vast en zeker iets leuks op ons pad......

Bij ons...aan de andere kant van de wijk wordt toch een hele jaren '30 wijk gebouwd...is dat niks?
Ik vind tenminste die bouwstijl hartstikke mooi  ^0^ maar ja...smaken verschillen natuurlijk...en ik weet ook niet of alles al verkocht is?

Offline elmo

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #1402 Gepost op: 12 oktober 2008, 15:09:00 »
hey Ryan...jij zal ook wel heel erg geschrokken zijn van het nieuws van Ernst Paul....

Sterkte....
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

Offline Ryan

• Junior
    • Bekijk profiel
« Reactie #1403 Gepost op: 12 oktober 2008, 16:16:21 »
hey Ryan...jij zal ook wel heel erg geschrokken zijn van het nieuws van Ernst Paul....

Sterkte....

Klopt inderdaad, gisterenmiddag kreeg ik een telefoontje met het trieste bericht, heb hem vorige week nog gesproken.....ik kon en kan het nog totaal niet plaatsen. Onwerkelijk gewoon.......

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1404 Gepost op: 29 november 2008, 08:23:03 »
Jammer dat jij nou niet bij de finale van ER kan zijn.  Of krijg je op een of andere manier de mogelijkheid om ook een stem uit te bregen?

Succes met je RIB race en vooral heel veel plezier!!!!

Offline Ryan

• Junior
    • Bekijk profiel
« Reactie #1405 Gepost op: 8 december 2008, 13:19:47 »
Jammer dat jij nou niet bij de finale van ER kan zijn.  Of krijg je op een of andere manier de mogelijkheid om ook een stem uit te bregen?

Succes met je RIB race en vooral heel veel plezier!!!!

Hey Elmo,

Idd jammer, maar op dat moment waren we al aan de andere kant van de wereld voor ons RIB RALLY avontuur ;o) Gisteren avond weer veilig en wel op Schiphol geland....nog niet vertellen wie er gewonnen heeft, want wij moeten nog kijken (al hebben we wel een idee).

Qua stem.....er waren geen andere mogelijkheden om deze uit te kunnen brengen! En daarbij, mijn stemmetje zal niet heel veel verandering teweeg gebracht hebben....haha...

Groetjes,

Ryan

Offline elmo

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1406 Gepost op: 8 december 2008, 23:06:09 »
Mmm ben benieuwd of jullie idee de juiste is vwb de winnaar van ER 08...ben sowieso benieuwd naar jouw reactie op de finalisten, de finale en het hele gebeuren...en op wie je zou hebben gestemd...

Offline Ryan

• Junior
    • Bekijk profiel
« Reactie #1407 Gepost op: 9 december 2008, 08:57:07 »
Mmm ben benieuwd of jullie idee de juiste is vwb de winnaar van ER 08...ben sowieso benieuwd naar jouw reactie op de finalisten, de finale en het hele gebeuren...en op wie je zou hebben gestemd...

Zijn we weer ;o) Inmiddels gisterenavond saampjes de finale zitten bekijken, wat een domper......ik had echt verwacht dat Hiukwan op de andere stoel zou zitten! Afgaande op alle afleveringen waren in mijn ogen Yin en Hans geen terechte finalisten, maar dat moge duidelijk zijn gezien nagenoeg iedereen daar het zelfde over dacht!

Ik zou me schamen als ik daar had gezeten en dit allemaal om de oren kreeg. En die Hans, wat ie allemaal zei....ik lach helemaal krom, en dat zonder blikken of blozen ;o) Maar goed, hij gaf wel aan er toch iets van opgestoken te hebben.....het zal mij benieuwen.....

Had ik moeten stemmen, ik denk dat ook mijn stem ongeldig geweest zou zijn! Die zeven ongeldige vielen me nog mee.....had er meer verwacht! Gezien Yin zich wat meer op het excuus vlak waagde richting de andere leden zal ze de stemmen voor zich gewonnen hebben! Ze durfde wel het boetekleed aan te trekken en inderdaad eerlijk toe te geven dat ze fouten heeft gemaakt o.a. op het niet eerlijk geweest zijn vlak....dat waardeer ik in ieder geval!

Lijkt me als finale kandidaat toch ook een  domper om op deze manier je avontuur af te moeten sluiten, zonder enige waardering van het merendeel van de kijkers en oud kandidaten. Dit moet toch echt zeer doen....

Wat mij betreft had Hiukwam de titel op naam mogen zetten, zeker gezien ik haar openheid en lef enorm waardeer, ze durfde tenminste te zeggen wat vele dachten....
Overigens zouden er zeker meerdere kandidaten voor de titel in aanmerking zijn gekomen, b.v. Prince en kyra....

Maar goed....het was een spraakmakende finale....ben heel benieuwd of ER hier stop of verder gaat....

Groetjes....Ryan