Log in of registreer jezelf. 20 november 2018, 19:09:56

Auteur Topic: Wat lees je momenteel?  (gelezen 51384 keer)

Offline [email protected]

• Executive
  • Save_us.Y2J
    • Bekijk profiel
Re: Wat lees je momenteel?
« Reactie #225 Gepost op: 6 november 2007, 18:43:37 »

Citaat
Chris Jericho is the first undisputed Heavyweight Champion of the WWE and WCW, and has been called one of the fifty greatest wrestlers of all time. Now retired, he is writing his memoir, telling the story of his journey from wrestling school in Canada to his time in leagues in Mexico and Japan to his big break in the WCW. He'll dish the dirt on how he worked his way through the ranks alongside major wrestling stars like Chris Benoit and Lance Storm to become a major superstar.

Witch

• Gast
« Reactie #226 Gepost op: 7 november 2007, 02:41:48 »
[email protected], hier heb je SPIKE tv en daar is heel veel wresling op. Ik kijk er niet naar, maar wel naar CSI die ze dus ook uitzenden (elke dag een aantal achter elkaar, oudjes natuurlijk, maar wel leuk) en daarna komt vaak iets van wresling of free fight, ik moet dan altijd aan jou denken. Geeft je dat niet een fijn gevoel?! :oD :o) haha

Meiden, laat me ff weten wanneer jullie denken te beginnen met de zwem, dan kan ik ongeveer inschatten wanneer jullie hier zijn. Dit zodat ik kan zorgen dat de boeken klaar liggen.
Heel veel succes en ik zie jullie dan wel over een jaar of 3. :oD

Offline Ellen

• Aspirant Senior
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #227 Gepost op: 9 november 2007, 04:30:19 »
Ik was van plan volgend jaar dinsdag te beginnen met zwemmen, eerst nog een beetje oefenen hoor!! Komt dat jou een beetje uit GT?
Knock me down I'll get right back up again
I'll come back stronger than a powered up Pac-Man
It don't matter to me
'Cos all I wanted to be
Was a million miles from here
Somewhere more familiar

Offline Globe

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #228 Gepost op: 10 november 2007, 11:08:55 »
hmm ja beetje oefenen kan geen kwaad...........volgend jaar dinsdag klinkt prima eigenlijk..........
Witch, kan jij ons vertellen dan welke richting we een beetje moeten aanhouden?.............of Bram.......mss kan jij wel 2 supergoedkope tickets voor ons regelen, dat we niet zolang hoeven te zwemmen hahahahhaha..................

Witch

• Gast
« Reactie #229 Gepost op: 11 november 2007, 20:31:13 »
Hou Noord/West aan en als het water kouder wordt, dan weet je dat je goed zit. Wordt het warmer, dan zit je dus fout. Kan je er ook voor kiezen om door te gaan, maar dan kom je dus niet bij mij aan. :oD
Volgend jaar dinsdag, ik zet het iig alvast in mijn agenda. :o7

Offline Incurable

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
    • TWO TWO 79 - Old Schoopl Punk Rock
Re:Wat lees je momenteel?
« Reactie #230 Gepost op: 23 augustus 2013, 12:08:01 »
Op dit moment ben ik aan het lezen:

Please Kill Me: The Uncensored Oral History of Punk
van Legs McNeil  & Gillian McCain

Een boek dat de geschiedenis van de punk in Amerika uit de doeken doet.
Erg interessant leesvoer... de samenstelling van het boek is ook apart.
Elk hoofdstuk pakt een periode/evenement bij de kop en verteld het verhaal middels citaten van de mensen die erbij waren.
Het is dus geen geschreven verhaal of een interview.
Het begint in de jaren 60 met Andy Warhol, Lou Reed en The Velvet Underground (incl. Nico)
gaat langzamerhand via de New York Dolls en Iggy Pop naar de hoofd-periode met de Ramones, Magazine, Johnny Thunders etc. in de eerste helft van de jaren 70.
Ook het ontstaan van belangrijke venues zoals CBGB's wordt verteld.
Er wordt geen blad voor de mond genomen, iedereen verteld het hoe het was in zijn/haar beleving inclusief alle drugs en sex escapades.
Ik dacht dat ik veel wist over de punk in de jaren 70 (veel boeken gelezen) maar in deze is minstens 50% nieuwe informatie voor mij.

Een aanrader!
Non illegitimus carborundum!
www.twotwo79.nl

Offline Globe

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #231 Gepost op: 3 september 2013, 10:30:25 »
Heb heel wat boeken "klaar" staan op mn ipad om te lezen, maar ben er nog niet echt toe gekomen, laatste wat ik gelezen heb is een boekje van gebundelde columns van Daphne Dekkers, dus niet echt een diepzinnig iets..........

Offline Incurable

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #232 Gepost op: 3 september 2013, 13:54:52 »
heel herkenbaar, de boeken op de tablet (en ze dan niet lezen ;)

Ik heb het boek 'Please Kill Me' (zie boven) inmiddels uit.
Daarna heb ik een weekje vooral strips op de tablet gelezen (Donald Duck, Lucky Luke, Spiderman)

Zoals ik al in het spellen-topic vertel, ben ik momenteel weer helemaal into The Elder Scrolls: Skyrim
Dit is dus een fantasy wereld met alle mogelijke "ingred´enten". Dat wil zeggen dat je ook regelmatig boeken in het spel kunt vinden. Deze boeken varieren van 'romans' (met uiteraard Skyrim als locatie en de verhalen sluiten aan bij de 'rassen' in het spel) tot handleidingen.
Je kunt deze boeken ook echt lezen in het spel, het is alleen een beetje irritant om dat altijd op het computerscherm te moeten doen.
Vandaar dat ik op zoek ben gegaan in de android store naar een tablet versie. En (uiteraard) is er een dergelijke app (meerdere versies zelfs). fanatiekelingen die alle boeken uit het spel hebben 'gekopieerd' en
daarna een overzichtelijke app er omheen geprogrammeerd hebben.

M.a.w. ik lees dus nu de boeken van Skyrim op de tablet. Het leuke is dat, als je na een aantal uur spelen, het spel verlaat, je dus nog steeds de sfeer van het spel kunt proeven en voor je gevoel nog steeds in 'die' wereld zit, door het lezen van de boeken terwijl je lekker op de bank ligt.

www.twotwo79.nl

Offline Robbie

• Executive
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • http://damonbrooks.blogspot.com/
« Reactie #233 Gepost op: 3 september 2013, 20:53:24 »
Oh, ik had wel van Skyrim gehoord en dat het zo immens populair was, maar wist niet dat er zelfs hele boeken in zaten.

Zelf heb ik net de Hongerspelen trilogie uit en 'En dan nog iets' van Paulien Cornelisse. Heb anderhalve week plat moeten liggen met m'n rug, dus veel kunnen lezen. :)

En nu ben ik begonnen aan (ook helemaal niet diepzinnig): Niet te filmen. Een roman over reality tv geschreven door iemand die als verslaggeefster voor relity programma's als Peking Express en Temptation Island gewerkt heeft. In haar boek beschrijft ze heel veel waargebeurde dingen die zich achter de schermen bij zo'n programma afspelen. Over hoe de kandidaten gemanipuleerd en voorgelogen worden opdat zij sommige dingen zouden doen. Zo zou er voor temptation island bvb echt al een script op voorhand bestaan waar in staat dat die ene man vreemd moet gaan en vervolgens zetten ze alles in werking om dat ook te forceren.

Offline Incurable

• Junkie
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #234 Gepost op: 5 september 2013, 11:31:24 »
dat lijkt me wel erg interessant om te lezen. Vooral het gemanipuleer bij dit soort programma's.
Doet me denken aan de engelse versie van de VIP-Robinson.
Het heet daar 'Help, I'm a celebrity, get me out of here'

In (ik geloof) 2003 was een van de deelnemers John Lydon, beter bekend als Johnny Rotten van de Sex Pistols en later Public Image Ltd.
Hij is altijd al iemand geweest die zich niks wijs laat maken en meteen zijn mening spuugt.
Hij heeft dus in die uitzending ook het gemanipuleer achter de schermen blootgelegd en is om die reden er voortijdig mee gestopt. Hij had daar geen zin aan.
Het grappige is dat hij, door zijn Sex Pistols tijd, in Engeland (vooral in de jaren 70) als staatsvijand nummer 1 werd gezien en vooral door de uitzending van de engelse Robinson het publiekslievelingetje is geworden.
Sinds die serie wordt ie ook veel meer uitgenodigt voor talkshows e.d.

www.twotwo79.nl