Log in of registreer jezelf. 20 november 2018, 18:15:11

Auteur Topic: Je huisdier(en)  (gelezen 51422 keer)

Maaike

• Gast
Je huisdier(en)
« Reactie #255 Gepost op: 17 juni 2006, 20:04:51 »
ik had van de week wat raars mee gemaakt zad te computeren

zag ik op ens wat bewegen in me kledingskast

dus ik schork zag ik dat het een poes was die schork weer van mij en ik holle achter die poes om hem te pakken bleek het de poes van me buuren te zijn dus ik met der naar de buren op em sokken deeden ze niet open dus ik naar de achtertuin roepen hoorde niks.weer naar de voor deur bellen kwam de buurmand en zij ik sorry dat ik zo laat aan bel maar dis jullie poes de buurman zij wat doe jij nou tegen die poes en greep der in der nek.bleek dat ze via me kamerraam naar binnen was gekommen!

Offline elmo

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Je huisdier(en)
« Reactie #256 Gepost op: 17 juni 2006, 21:52:26 »
Haha, dat heb ik eens meegemaakt toen ik nog een jaar of 9 was. Ik ging de trap op naar boven en zie ik ineens in het pikkedonker 2 van die felle lichte ogen....ik schrok me helemaal dood...Wij hadden toen geen huisdieren dus als je dat ineens ziet in het donker...Ik natuurlijk gillen en we deden het licht aan..bleek het de kat van de buren te zijn die door het raam bij ons naar binnen was gekomen.. :o  :o

Het heeft de buurvrouw toen heel wat moeite gekost om hem te pakken, het diertje was net zo hard geschrokken als ik en hield zich schuil onder een bed... :chuckles:  
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

Witch

• Gast
Re: Je huisdier(en)
« Reactie #257 Gepost op: 4 januari 2008, 02:30:49 »
Doordat het weer zo zacht is, komen de stinkdieren en stekelvarkens weer te voorschijn.
Wij als geen Canadezen wisten dit niet en lieten onze honden dus lekker hollen. Ze verdwenen over een heuvel en 5 min. later hoorde we een hoop gejank en gepiep.
Dit is het resultaat.

Offline elmo

• Junkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #258 Gepost op: 4 januari 2008, 22:25:08 »
Aaaahhhh, wat zielig....hebben jullie ze er allemaal goed uit kunnen krijgen..?
keep whispering your heartdreams, you never know when your angel is listening

Nikky

• Gast
« Reactie #259 Gepost op: 4 januari 2008, 22:57:04 »

Dat ziet er inderdaad wel erg sneu uit. Hoe is 't nu met 'm?

Witch

• Gast
« Reactie #260 Gepost op: 6 januari 2008, 19:13:02 »
Helaas hebben we ze niet allemaal te pakken gekregen en zal de stekels die in zijn huid zitten (ook bij Bub) er uit moeten zweren.
Ze hebben er heel veel pijn aan gehad de 1e nacht. Bub is een bikkel, die hoor je haast niet, maar Kay is net als een man, die heeft de hele nacht liggen janken, piepen en zelfs als een wolf liggen huilen. Nu heeft hij er niet veel pijn meer aan en hopelijk komen de stekels die er nog zitten er gauw uit.

dreamgirl

• Gast
« Reactie #261 Gepost op: 9 januari 2008, 08:56:20 »
Ik dacht eerst nog dat ie in een bakje coctailprikkers had gehapt  !(

Och arme toch...geloof goed dat ze daar pijn aan hebben!

Witch

• Gast
« Reactie #262 Gepost op: 9 januari 2008, 19:24:52 »
Bij Kay hebben we tot 2 keer toen hij sliep stekels uit zijn neus weten te halen. Ze kwamen er steeds verder uit, dus het was ook minder pijnlijk om ze eruit te halen.
Bubba heeft nu een hele bult op zijn wang, dus daar komt straks ook nog een deel uit. Hij heeft er wel last van, dus ik hoop dat het gauw open barst.

dreamgirl

• Gast
« Reactie #263 Gepost op: 14 januari 2008, 18:01:03 »
Sterkte ermee!

Offline Ryan

• Junior
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
« Reactie #264 Gepost op: 27 januari 2008, 13:20:49 »
Hey Witch,

Wat een verhaal en idd zielig om te zien die snuit zo......mmmhhh......maare...niet zo piepen over mannen he...haha...

Mega druk hier....moet nog schelpjes zoeken, zandkastelen bouwen, vissen leren zwemmen, wolken voorbij kijken en dan heb je nog de zon en zee......

Kortom....Geniet van het leven.....Het duurt maar even.....!!!

Witch

• Gast
« Reactie #265 Gepost op: 27 januari 2008, 21:05:12 »
Voel je je aangesproken? :oD
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2008, 21:08:58 door Witch »

dreamgirl

• Gast
« Reactie #266 Gepost op: 7 februari 2008, 08:29:18 »
Voel je je aangesproken? :oD

Je zou het bijna gaan denken  &)

Witch

• Gast
« Reactie #267 Gepost op: 8 februari 2008, 00:15:28 »
Ik weet het wel zeker!  :oD

dreamgirl

• Gast
« Reactie #268 Gepost op: 28 februari 2008, 08:29:54 »
Hey Witch...hoe is het nu met de snuitjes van de honden? Alles eruit gekomen?

Witch

• Gast
« Reactie #269 Gepost op: 11 maart 2008, 09:15:35 »
Ja, ze zijn nu pennen vrij. Kay had er laatst nog een in zijn poot die er uit kwam, maar dat was geloof ik de laatste. Ze hebben er gelukkig niets aan over gehouden. Ik hoop wel, een angst voor stekelvarkens, want ik wil dit niet nog eens mee maken. !(
De temperaturen gaan nu eindelijk omhoog en dan komen de dieren ook weer tevoorschijn, zo ook stinkdieren en daar zijn ze ook gek op. Ik ga heel hard duimen dat ze daar dit jaar geen aanvaring mee krijgen, want dat is verre van leuk. :o<<